فدراسیون کشتی: مسابقات لیگ آزاد این هفته برگزار می گردد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، بر این اساس رقابت های گروه ب با حضور 5 تیم بازار عظیم ایران، پاس ساری، اترک خراسان شمالی، هیأت کشتی قائمشهر و چسب رازی برگزار خواهد شد.

فدراسیون کشتی: مسابقات لیگ آزاد این هفته برگزار می گردد

رئیس سازمان لیگ در فدراسیون کشتی گفت: مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد در گروه ب روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می گردد.

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب اضافه کرد: طبق مجوزی که از وزارت بهداشت داریم، تمامی کشتی گیران در قرنطیه هستند، پروتکل های بهداشتی و تست های کرونا انجام می گردد و ما برای برگزاری مسابقات لیگ مسئله ای نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: مسابقات دور رفت گروه ب بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد طبق برنامه روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری و با حضور 5 تیم برگزار می گردد.

نصیرزاده در خصوص بازگشت تیم اترک به رقابت های لیگ توضیح داد: در جلسه صبح دیروز شورای فنی لیگ، با توجه به اینکه تیم اترک شرایط حضور در لیگ را نداشت، با حضور این تیم در لیگ موافق نبودیم اما، بعد از ظهر دیروز مذاکراتی بین بنده، رئیس فدراسیون و استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی با انجام رسید و با قولی که استاندار محترم به جهت انجام تعهدات و پشتیبانی از این تیم داد و همچنین به خاطر اینکه تیم اترک سال گذشته در لیگ بعنوان نایب قهرمانی و در جام باشگاه ها بعنوان سوم دست یافته بود با حضور این تیم در رقابت های لیگ امسال موافقت شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس رقابت های گروه ب با حضور 5 تیم بازار عظیم ایران، پاس ساری، اترک خراسان شمالی، هیأت کشتی قائمشهر و چسب رازی برگزار خواهد شد.

نصیرزاده گفت: این رقابت ها به صورت مستقیم از شبکه های ورزش و سه سیما برای علاقمندان به ورزش ملی کشور پخش خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ در سرانجام گفت: خوشبختانه مسابقات دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در گروه های الف، هفته گذشته بدون هیچ مسئله ای و با اجرای کامل پروتکل های بهداشتی برگزار گشت و خوشحالم که کشتی گیران و مربیان علاوه بر اینکه بار دیگر بر روی تشک کشتی حاضر شدند، از منافع مادی لیگ نیز بهره مند گشتند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1291

به "فدراسیون کشتی: مسابقات لیگ آزاد این هفته برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون کشتی: مسابقات لیگ آزاد این هفته برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید