فرانسه پلیس ویژه گردشگری ایجاد می نماید

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مقامات گردشگری فرانسه از مسئولان این کشور خواستند تا پلیسی ویژه برای جلوگیری از جرائم مرتبط با گردشگران ایجاد کند.

فرانسه پلیس ویژه گردشگری ایجاد می نماید

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه تور به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، با کاهش تعداد بازدیدکنندگان از شهر پاریس، یکی از مهمترین شهرهای توریستی دنیا به سبب نگرانی های امنیتی، مسئولان بخش گردشگری فرانسه خواهان استقرار نیروهایی ویژه برای مبارزه با جرائم شدند که هدف آنها توریست ها هستند.

پس از حملات تروریستی گروه تروریستی داعش و همچنین سرقت های مکرر از گردشگران چینی، انتظار می رود تعداد گردشگران بازدیدکننده از پایتخت فرانسه در امسال میلادی بین 4 تا 5 درصد کاهش یابد.

چهره فرانسه به سبب بروز اتفاقات چند مدت اخیر مخدوش شده است و این احتمال وجود دارد که در سال 2017 میلادی نیز صنعت گردشگری این کشور همچنان تحت تاثیر این اتفاقات باشد.

کاهش تعداد گردشگران در فرانسه هیچگاه در 40 سال اخیر به این شدت نبوده و 30 هزار شغل را در صنعت گردشگری فرانسه به مخاطره انداخته است.

گردشگران خارجی از زمان بروز حملات تروریستی در نوامبر سال گذشته در پاریس که به کشته شدن 130 نفر انجامید، رو به کاهش رفت و در ماه جولای امسال نیز مردی با کامیون جمعیتی را در شهر نیس فرانسه زیرگرفت و 86 نفر دیگر را به کام مرگ فرستاد.

سرقت های مکرر از گردشگران بویژه آسیایی ها به نگرانی ها امنیتی گردشگران پاریس و فرانسه افزوده است.

دولت فرانسه در ماه گذشته قول داد یاری بیشتری به صنعت گردشگری داشته باشد و در قدم اول 10 میلیون یورو برای تبلیغ گردشگری فرانسه در خارج از این کشور اختصاص داد.

فرانسه پربازدیدترین کشور دنیا است و در سال گذشته میلادی پذیرای 85 میلیون توریست بود و در کوشش است این رقم را تا سال 2020 میلادی به 100 میلیون نفر برساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 702

به "فرانسه پلیس ویژه گردشگری ایجاد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه پلیس ویژه گردشگری ایجاد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید