فهرست اولیه تیم ملی برای جام ملت ها ، 31 از 36

به گزارش مجله کوروش بزرگ، با توجه به اردوهای اخیر تیم ملی نام 31 بازیکن از 36 گزینه مد نظر کارلوس کی روش را به راحتی می توان حدس زد.

فهرست اولیه تیم ملی برای جام ملت ها ، 31 از 36

فهرست 36 نفره و اولیه تیم ملی برای جام ملت های آسیا

کارلوس کی روش اخیرا گفته برای جام ملت های آسیا یک لیست 36نفره تدارک دیده که در آخرین اقدام 13بازیکن از آن خط می خورند و مسافران نهایی امارات معین می شوند.برای دست یافتن به 36بازیکن فهرست ابتدایی تیم ملی،بهترین راه رجوع به لیست های کی روش در فیفادی های اخیر است.تیم ملی ایران در هر سه ماه سپتامبر،اکتبر و نوامبر بازی های دوستانه برگزار کرد و اردوهایی داشت.بلندترین لیست در این سه ماه مربوط به ماه اکتبر بود که سرمربی پرتغالی تیم ملی 28نفر را پیش از دیدار مقابل بولیوی به اردو فراخواند.

با نگاهی به آن 28بازیکن می توان گفت همه آنها در لیست 36نفره جام ملتها حضور خواهند داشت. همچنین نفرات دیگر مثل محمدحسین کنعانی زادگان، رامین رضاییان و کاوه رضایی که هر کدام به دلیلی اردوی اکتبر را از دست داده بودند، دوباره به لیست اضافه می شوند .

به جز این سی و یک نفر،بازیکنان دیگری هم شانس قرار دریافت در فهرست اولیه جام ملتها را دارند .مرتضی تبریزی و علی علیپور به عنوان مهاجم و احمد عبدالله زاده و اکبر ایمانی در پست هافبک دفاعی از این دست هستند.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 95

به "فهرست اولیه تیم ملی برای جام ملت ها ، 31 از 36" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست اولیه تیم ملی برای جام ملت ها ، 31 از 36"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید