قالیباف به کردستان می رود

به گزارش مجله کوروش بزرگ، تهران (پانا) - رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان اطلاع داد رئیس مجلس فردا 19 اسفند به استان کردستان سفر خواهد نمود.

قالیباف به کردستان می رود

به گزارش روابط عمومی مجلس،محسن فتحی با اشاره به نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی از حوزه های انتخابیه استان کردستان، گفت: نظارت میدانی رئیس مجلس از این استان از روز سه شنبه 19 اسفند آغاز خواهد شد، قالیباف از حوزه های انتخابیه از بُعد نظارتی بازدید خواهند کرد. نظارت ها از سنندج آغاز می گردد و 5 شهرستان در برنامه بازدید هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی، اضافه نمود: ظهر روز چهارشنبه 20 اسفند ماه نیز جلسه با شورای اداری استان و جمع بندی مطالب را خواهیم داشت.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس یازدهم یادآور شد: پروژه هایی در استان کردستان برای چندین سال با وجود ردیف بودجه معطل مانده اند، نظارت از این پروژه ها در دستور کار سفر رئیس مجلس است. نمایندگان در حوزه های انتخابیه اولویت های منطقه را به صورت حضوری تشریح خواهند کرد.

فتحی در ادامه اظهار کرد: کردستان از استان های کم برخوردار و دارای مسائل و مسائل خاص در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه معیشت و اشتغال است و امیدواریم با نظارت میدانی رئیس مجلس این مسائل استان و دغدغه و مطالبات مردم کردستان برطرف گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1574

به "قالیباف به کردستان می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قالیباف به کردستان می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید