لزوم ارسال لایحه ساماندهی مراکز آموزش علمی - کاربردی شهرداری به شورای شهر تهران

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم ارائه لایحه ساماندهی مراکز آموزش علمی- کاربردی شهرداری به شورای شهر تهران برای تصویب تاکید نمود.

لزوم ارسال لایحه ساماندهی مراکز آموزش علمی - کاربردی شهرداری به شورای شهر تهران

به گزارش خبرنگاران، حسن رسولی در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری در مورد ساماندهی مراکز آموزش علمی- کاربردی شهرداری تهران گفت: طرح ساماندهی این مراکز، سازمان ها، شرکت ها و موسسات وابسته به شهرداری تهران در 15 اردیبهشت ماه سال جاری در صحن شورای شهر تهران به تصویب رسید. بر اساس این طرح شهرداری تهران موظف شده نسبت به ساماندهی موسسات و مراکز آموزش علمی- کاربردی خود از 9 مرکز به 4 مرکز اقدام کند.

وی اضافه نمود: مطابق بند الف ماده واحده این طرح در راستای یاری به اجرای بهتر ماموریت های ذاتی شهرداری تهران، سازمان ها و شرکت های تابعه، مراکز آموزش علمی- کاربردی در حوزه های ایمنی و آتش نشانی، حمل و نقل و ترافیک، فناوری، نوسازی و شهر هوشمند و فرهنگی و اجتماعی که تداوم فعالیت آنان مورد احتیاج است، حداکثر در چهار مرکز به فعالیت خود ادامه دهند و شهرداری تهران فهرست رشته های هر یک از مراکز آموزشی چهارگانه را جهت تصویب شورای شهر تهران ارائه کند.

رسولی ادامه داد: در جلسه کمیته منابع انسانی و تشکیلات که اول تیرماه سال جاری برگزار گردید، کد رشته های تحصیلی موسسات علمی- کاربردی در دستور کار نهاده شد و مقرر شد سرپرست موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی شهرداری تهران جلساتی با کمیسیون های مرتبط با حوزه های معین شده داشته باشد تا رشته های تحصیلی معین تکلیف نهایی شوند.

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران تاکید نمود: با توجه به اینکه تا شروع سال تحصیلی 99-98 حدود یک ماه و نیم باقی مانده است، ضروری است در اسرع وقت نسبت به ارائه لایحه مربوط به تامین فهرست رشته های هر یک از مراکز آموزشی چهارگانه، هر چه سریع تر به شورای شهر تهران برای تصویب ارسال گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 245

به "لزوم ارسال لایحه ساماندهی مراکز آموزش علمی - کاربردی شهرداری به شورای شهر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم ارسال لایحه ساماندهی مراکز آموزش علمی - کاربردی شهرداری به شورای شهر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید