لیگ اروپا، منچستریونایتد با فزونی قاطعانه صعود کرد، خنت در غیاب محمدی پیروز و صدرنشین شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، صعود تیم فوتبال منچستریونایتد به مرحله بعدی مسابقات لیگ اروپا با صدرنشینی تیم بازیکن ایرانی در گروهش همراه شد.

لیگ اروپا، منچستریونایتد با فزونی قاطعانه صعود کرد، خنت در غیاب محمدی پیروز و صدرنشین شد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، هفته چهارم مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپا با صعود تیم فوتبال منچستریونایتد و رجحان تیم خنت در غیاب بازیکن ایرانی اش به سرانجام رسید.

در بازی گروه دوازدهم، تیم فوتبال منچستریونایتد با رجحان 3 بر صفر خانگی مقابل پارتیزان بلگراد صعود به مرحله بعدی را قطعی کرد. گرینوود در دقیقه 22، مارسیال در دقیقه 33 و راشفورد در دقیقه 49 برای میزبان گل زدند. در دیگر بازی این گروه، آلکمار در خانه آستانا به رجحان 5 بر صفر رسید. در این گروه پس از منچستریونایتد که با 10 امتیاز صعودش را قطعی کرد، آلکمار با هشت و پارتیزان با چهار امتیاز دوم و سوم هستند.

براساس این گزارش، در گروه نهم، خنت در خانه ولفسبورگ کار بزرگی انجام داد و به رجحان 3 بر یک رسید. یارموچوک در دقیقه 50، دیپویتره در دقیقه 65 و آنگاجویی در دقیقه 76 برای خنت و ویکتور در دقیقه 20 برای ولفسبورگ گلزنی کردند. میلاد محمدی، ملی پوش ایرانی در تمام طول بازی روی نیمکت حضور داشت. در دیگر بازی این گروه، اولکساندریا و سن اتین به تساوی 2 - 2 رضایت دادند. در جدول گروه نهم، خنت با این پیروزی هشت امتیازی و صدرنشین شد و ولفسبورگ با پنج و سن اتین و اولکساندریا با سه امتیاز دوم تا چهارم هستند.

در سایر بازی ها در گروه هفتم، فاینورد و یانگ بویز به تساوی یک - یک رسیدند و گلاسکورنجرز 2 بر صفر پورتو را برد. در گروه هشتم، اسپانیول 6 بر صفر لودوگورتس را درهم کوبید و فرانس واروش و زسکا مسکو به تساوی بدون گل رسیدند. در گروه دهم، بوروسیامونشن گلادباخ در خانه 2 بر یک رم را برد و استانبول باشاک شهیر در خانه ولفسبورگر به رجحان 3 بر صفر رسید. در گروه یازدهم هم براگا 3 بر یک از سد میهمانش، بشیکتاش گذشت و ولوز یک بر صفر اسلاون براتیسلاوا را از پیش رو برداشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 460

به "لیگ اروپا، منچستریونایتد با فزونی قاطعانه صعود کرد، خنت در غیاب محمدی پیروز و صدرنشین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ اروپا، منچستریونایتد با فزونی قاطعانه صعود کرد، خنت در غیاب محمدی پیروز و صدرنشین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید