مجتهد: بن سلمان در فکر سوءاستفاده از بحران کرونا برای اعلام پادشاهی است

به گزارش مجله کوروش بزرگ، افشاگر معروف عربستانی اطلاع داد، ولی عهد سعودی پیشنهادی مبنی بر سوءاستفاده از شرایط امنیتی ناشی از بحران کرونا به منظور انتقال قدرت به خودش دریافت کرد.

مجتهد: بن سلمان در فکر سوءاستفاده از بحران کرونا برای اعلام پادشاهی است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مجتهد افشاگر معروف عربستانی امروز (دوشنبه) در صفحه توئیتر خود نوشت که محمد بن سلمان پیشنهادی مبنی بر سوءاستفاده از شرایط به وجود آمده در پی بحران کرونا در جهت انتقال قدرت به خود دریافت نموده است.

او نوشت که فردی با نام اختصاری س.ق به بن سلمان پیشنهاد داده است که با سوءاستفاده از بحران کرونا و اجرای قانون منع آمد و شد و حضور نیروهای گارد در خیابان ها، اطلاعیه ای را از زبان پادشاه منتشر نموده و در آن ذکر کند که پادشاه به علت کسالت و توصیه پزشکان، اداره کشور را به پسرش واگذار نموده است.

همچنین به پیشنهاد این فرد، بن سلمان پس از گذشت چند هفته، اطلاعیه دیگری منتشر و اعلام کند که پادشاه از مقام خود کناره گیری نموده و قدرت را به او سپرده است.

سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان بامداد امروز به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا وضع قوانین منع آمد و شد از ساعت هفت عصر الی شش صبح را صادر کرد.

این افشاگر معروف عربستانی روز گذشته نیز در توئیتی نوشته بود که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در عربستان بسیار بیش از آن است که دولت ریاض اعلام می نماید و در منطقه قطیف بیش از 5000 هزار مبتلا و در مکه بیش از 900 مبتلا وجود دارد. این تعداد در ریاض بیشتر است اما آمار آن در دست نیست. (جزئیات بیشتر).

بنابر ادعای وزارت بهداشت سعودی تا روز یکشنبه (دیروز) 511 نفر در عربستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 931

به "مجتهد: بن سلمان در فکر سوءاستفاده از بحران کرونا برای اعلام پادشاهی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتهد: بن سلمان در فکر سوءاستفاده از بحران کرونا برای اعلام پادشاهی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید