مدیرعامل پیکان: تیم را در نیم فصل تقویت می کنیم، هنوز درهای مذاکره برای واسعی باز است

به گزارش مجله کوروش بزرگ، اکبر محمدی مدیر عامل باشگاه پیکان می گوید از عملکرد تیمش راضی است و سعی می کند در نیم فصل تیم را تقویت کند.

مدیرعامل پیکان: تیم را در نیم فصل تقویت می کنیم، هنوز درهای مذاکره برای واسعی باز است

به گزارش خبرنگاران، اکبر محمدی مدیر عامل باشگاه پیکان پی از شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: بازی خوبی بود و به تیم پرسپولیس تبریک می گویم. با توجه به هزینه ای که کرده بودیم راضی هستم اما می توانستیم بهتر کار کنیم. ما در مسابقات زیادی موقعیت از دست دادیم در این بازی هم می توانستیم بهتر باشیم. بازیکنانمان جوان هستند و با توجه به شرایط خوب کار کردیم. امیدواریم بازیکنان مورد نظر آقای تارتار را در نیم فصل جذب کنیم.

وی در ادامه گفت: در نیم فصل سعی می کنیم تیم را تقویت کنیم، ما یک برنامه سه ساله داریم و امیدواریم در سال های آینده سهمیه هم بگیریم. با آقای تارتار برنامه سه ساله داریم و با حضور ایشان می توانیم به روزهای بهتری فکر کنیم. حدود 40 درصد از قرارداد بازیکنان هم پرداخت شده است.

او در ادامه در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: چهار گزینه برای ریاست فدراسیون مطرح شده و چالش های زیادی پیش روی این افراد است از جمله تیم ملی، مسائل مالی فدراسیون و مسائلی که باید با فیفا حل شود. امیدوارم هر کسی انتخاب شد بقیه کمک کنند تا پیروز شود. امروزه همه باید تلاش کنند تا فوتبال کشور پیشرفت کند. تیم های ما از لحاظ مالی و ساختاری شرایط خوبی ندارند که امیدواریم وضع بهتر شود.

او در سرانجام در خصوص سعید واسعی گفت: بحثی با این پرونده نداریم و با رایی که فدراسیون داده شرایط مشخص است و منتظر حکم کمیته استیناف هستیم. متاسفیم چون سعید واسعی یک بازیکن آینده دار بود اما هنوز درهای مذاکره برای او باز است. این بدترین راهی بود که او و مدیر برنامه هایش پیش گرفتند. اگر برنامه ای که داشتیم اجرا می شد هم ما ضرر نمی کردیم هم سعید واسعی.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1538

به "مدیرعامل پیکان: تیم را در نیم فصل تقویت می کنیم، هنوز درهای مذاکره برای واسعی باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل پیکان: تیم را در نیم فصل تقویت می کنیم، هنوز درهای مذاکره برای واسعی باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید