مراسم تکریم و معارفه مدیر بازرسی شرکت بهره برداری مترو انجام شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، طی حکمی از سوی رئیس سازمان بازرسی امیر احمد مومنی ها به عنوان مدیر جدید بازرسی شرکت بهره برداری مترو منصوب و جایگزین پرویز نامی شد.

مراسم تکریم و معارفه مدیر بازرسی شرکت بهره برداری مترو انجام شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی، مسعود حمزه ای در این جلسه که با حضور مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو و جمعی از معاونان و مدیران دو مجموعه برگزار شد، گفت: در مجموعه شهرداری برخی از فعالیت ها همچون فعالیت های مرتبط با نگهداشت شهر معطوف به زمان حال است که باید به صورت آنی و در لحظه برای اینگونه فعالیت ها تصمیم گیری شود. در مقابل، برخی از فعالیت ها معطوف به آینده است. به این معنا که در کنار برنامه های روزانه باید دغدغه آینده را هم به جد داشته باشیم تا دچار بحران نشویم.

وی افزود: مترو شرکتی است که فعالیت های آن فراگیر بوده و علاوه بر اینکه لازم است تا فعالیتش در زمان حال به طور دقیق و به روز انجام و رصد شود، باید نگاهی هم به آینده داشته باشد. از همین رو بازرس ما در شرکت مترو باید هر دو بعد زمان حال و آینده را مورد توجه قرار دهد و به مدیران اجرایی شرکت در انجام درست وظایف محوله کمک نماید.

رئیس سازمان بازرسی با تاکید بر اینکه مدیران ما باید در انجام فعالیت های خود جسارت داشته باشند، گفت: وظیفه بازرسی این است تا ضمن اینکه از حصول درست کار اطمینان پیدا می کند، قدرت جسارت مدیران را نیز حفظ کند.

نوبخت مدیرعامل شرکت مترو نیز با اشاره به نقش و جایگاه بازرسی در جهت شفاف سازی و بهبود عملکرد شرکت، از بازرسی به عنوان یار و مشاور مدیران این شرکت یاد کرد و ضمن تقدیر از زحمات نامی مدیر بازرسی سابق شرکت بهره برداری مترو اظهار امیدواری کرد این جابجایی در راستای شفاف سازی و بهبود عملکرد شرکت مفید واقع شود.

علیرضا سعادتمند معاون حمل و نقل و ترافیک سازمان بازرسی نیز در این جلسه گفت: موسسات تابع شهرداری تهران به لحاظ نوع خدمت به شهروندان در یک رده قرار نمی گیرند. به عنوان مثال اگر شاخص های آلودگی هوا یک روز از طرف شرکت کنترل کیفیت هوا اعلام نشود اختلالی در شهر ایجاد نخواهد شد، اما عدم فعالیت سیستم حمل و نقل عمومی در یک روز، نارضایتی در سطح شهر را بالا برده و می تواند یک بحران اجتماعی صورت گیرد. همین موضوع اهمیت شرکت بهره برداری مترو را مشخص می کند.

وی با اشاره به نقش مهم مترو در سیستم حمل و نقل عمومی و جابجایی میلیون ها مسافر در روز بر جایگاه بازرسی شرکت مترو در خدمت رسانی مطلوب به مسافران تاکید کرد.

سعادتمند با بیان اینکه بازرسی و نظارت با یکدیگر در آمیخته اند به تعاریف ارائه شده از این دو واژه اشاره کرد و افزود: بازرسی مجموعه ای از اقدامات برای حصول اطمینان از حسن جریان امور بوده و نظارت مجموعه ای از اقدامات برای اطمینان از کیفیت ارائه یک خدمت است؛ بنابراین هم نظارت و هم بازرسی باید در کنار یکدیگر تقویت شود.

گفتنی است در پایان جلسه رئیس سازمان بازرسی به همراه مدیر عامل شرکت مترو و جمعی از مدیران از پست برق امیر کبیر واقع در ساختمان شماره 2 مترو بازدید به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1304

به "مراسم تکریم و معارفه مدیر بازرسی شرکت بهره برداری مترو انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم تکریم و معارفه مدیر بازرسی شرکت بهره برداری مترو انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید