معارفه سرپرست جدید معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی استان آذربایجان غربی

به گزارش مجله کوروش بزرگ، سرپرست جدید معاونت صنایع دستی وهنرهای سنتی استان آذربایجان غربی طی مراسمی معرفی گردید.

معارفه سرپرست جدید معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، ظهر امروز یکشنبه مورخ 06/8/ 97 طی مراسمی در محل معاونت صنایع دستی از زحمات معاون سابق صنایع دستی و هنرهای سنتی استان قدردانی شده و سرپرست جدید این معاونت معرفی گردید .

براساس این گزارش درابتدای این برنامه معاون اسبق استان با قدردانی از مدیر کل و کلیه همکاران به جهت حضور دراین مراسم گفت : صنایع دستی استان آذربایجان غربی دارای زوایای مختلفی است و تمامی سعی من در طول این مدت انعکاس این زوایا بوده است.

افسانه رنجبر قاسمی توضیح داد: خوشحالم از اینکه خواهم توانست در بخش دیگری از اداره کل انجام وظیفه نموده و در خدمت سیستم باشم.

برهمین اساس همکاران معاونت صنایع دستی استان نیزدر این مراسم با بیان نظرات خود از اقدامات و نحوه مدیریت معاونت سابق صنایع دستی قدردانی کردند.

در این جلسه همچنین مدیر کل استان با تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی گفت : اگر بدرستی به امور دنیوی بنگریم خواهیم دید که همه ما بطور موقت ساکن این جهان بوده و بایستی در مدت زمان حضورمان در این جهان بانی خیر بوده و اثرگذار باشیم .

جلیل جباری با اشاره به خدمات معاون سابق صنایع دستی توضیح داد : خانم رنجبر در طول این مدت تمامی کوشش خود را نموده و بعنوان مسئول مافوق باید اذعان کنم که از هیچ اقدامی در این راه دریغ نموده است .

او هنرمندان صنایع دستی را در راهبری معاونت صنایع دستی بی تاثیر ندانسته و گفت : ساختار اصلی این معاونت متفاوت بوده و هنرمندان نقش معین کننده ای در رسیدن به هدف داشته و میتوان از ظرفیت آنها برای پیشبرد برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت بهره مند شد .

جباری اضافه نمود : امروز ما نیازمند فعالیت های نو و جدید هستیم و میتوانیم از توانمندیهای نیروهای متخصص حتی از بیرون از سیستم نیز در این امر استفاده کنیم .

او یادآور شد : در استان آذربایجان غربی در بخشهای مختلف این معاونت بویِژه معرفی و ترویج و هم چنین حمایت از تولیدات صنایع دستی حرفهای زیادی برای گفتن داریم و اگر بتوانیم در طول یکسال تعدادی از جوانان علاقه مند را به وسیله آموزشهای صنایع دستی به بازار کار معرفی نماییم به اهداف خود نزدیکتر خواهیم شد .

جباری خطاب به سرپرست جدید این معاونت به دو نکته اشاره داشته و تاکید نمود : انتظار می رود سرپرست جدید معاونت صنایع دستی استان اولا ظرف یک ماه آینده برنامه کامل و جامعی را برای رشد و توسعه صنایع دستی تهیه نموده و ثانیاً شورای صنایع دستی فراگیر را تشکیل داده و با دعوت از متخصصین و فعالان این عرصه اتاق فکر صنایع دستی استان را پویا نموده و هرچه سریعتر شاهد شتاب برنامه های این معاونت در استان باشیم .

در انتهای این جلسه با اهداء لوحی از زحمات افسانه رنجبرقاسمی معاون سابق استان قدردانی شده و محمد عبدلی بعنوان سرپرست جدید معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی آذربایجان غربی معرفی گردید .

محمد عبدلی بمدت 10 سال مدیر سابق صنایع دستی استان فعالیت داشته و به عنوان سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی انجام وظیفه نموده است .

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 267

به "معارفه سرپرست جدید معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی استان آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معارفه سرپرست جدید معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی استان آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید