معاون استاندار تهران: آبگرفتگی ها در استان مقطعی بوده و مسئله ای خاصی نداریم

به گزارش مجله کوروش بزرگ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تاکید بر اینکه درپی بارش روزهای اخیر در سطح استان تهران تنها در برخی نقاط شاهد آبگرفتگی های مقطعی بوده ایم، گفت: در حال حاضر در سطح استان مشکل خاصی نداریم و به تمامی دستگاه های ذیربط، فرمانداری ها، شهرداری ها و دهیاری ها ابلاغ شده که تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

معاون استاندار تهران: آبگرفتگی ها در استان مقطعی بوده و مسئله ای خاصی نداریم

محمد تقی زاده در گفت و گو با خبرنگاران، در تشریح آخرین شرایط معابر و ظرفیت کانال ها و انهار در سطح استان تهران درپی بارش ها گفت: امروز (جمعه) بازدیدی از شهرستانهای بهارستان و بخش هایی از شهریار و اتوبان تهران-ساوه داشتم و مشکل خاصی نداریم. فقط در چند نقطه از جمله زیرگذرهای نسیم شهر شاهد آبگرفتگی بودیم.

وی اضافه نمود: حجم بارش ها زیاد بوده و چاه های جذبی پر شده بود بر همین اساس اعلام شد که موتورهای دیزلی در نقاطی که آبگرفتگی و یا احتمال آبگرفتگی وجود دارد به همراه اکیپ ها به صورت دائم مستقر شوند تا با توجه به پیش بینی بارش ها و احتمال شدت بارش در شب مسئله ای ایجاد نشود و آبگرفتگی های احتمالی در کم ترین زمان ممکن رفع شوند.

وی ادامه داد: حجم بارش دیروز و امروز در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته بیشتر بوده بر همین اساس آبگرفتگی های مقطعی را در استان شاهد بودیم که با توجه به کمتر بودن بار ترافیکی در این ایام، مشکل خاصی ایجاد نشد.

تقی زاده تاکید کرد: البته در برخی نقاط همانند زربند شمیرانات شاهد ریزش هایی در جهت تردد بودیم که با تلاش راهداری و مسئولین شهرستان، انسداد مرتفع شده و راه در حال بازگشایی است. همچنین مشکلاتی در جهت فیروزکوه بود که این مشکل نیز حل شد.

معاون عمرانی استانداری تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشکل خاصی در سطح استان وجود ندارد، اضافه نمود: آبگرفتگی ها بیشتر مقطعی بوده با این حال باتوجه به پیش بینی ادامه بارش ها به فرمانداری ها، شهرداری ها و دهیاری ها در سطح استان تاکید شده تدابیر لازم را اتخاذ کنند تا با مسئله ای روبرو نشویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 978

به "معاون استاندار تهران: آبگرفتگی ها در استان مقطعی بوده و مسئله ای خاصی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون استاندار تهران: آبگرفتگی ها در استان مقطعی بوده و مسئله ای خاصی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید