معاون علمی و فناوری رئیس جمهور وارد زرندیه شد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در قالب سفر یک روزه به استان مرکزی دقایقی پیش وارد زرندیه شد و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی نهاده شد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور وارد زرندیه شد

به گزارش خبرنگاران، سورنا ستاری برای بازدید و آنالیز مسائل طرح های دانش بنیان صنایع زرندیه به این شهرستان سفر نموده است.

بازدید و آنالیز مسائل و موانع توسعه ای صنایع دانش بنیان ساوه و زرندیه، اراک و خمین از جمله اهداف معاون رئیس جمهور در سفر به استان مرکزی است.

وی پس از بازدید از چند واحد صنعتی دانش بنیان در زرندیه شامل شرکت دانش بنیان هیلاویس آرینا و فناوری نوین نیرو به شهرستان ساوه سفر می نماید و از چند واحد صنعتی دانش بنیان این شهرستان در شهر صنعتی کاوه بازدید خواهد نمود.

ستاری در ساوه از شرکت های دانش بنیان پترو گاز پارسا، دارویی ره آورد تامین، پوشش های مصنوعی فن آور، مجتمع صنایع شیمیایی دکتر مجللی، طعم و عطر ماگنولیا، نگین دارو نوآور و مهبان شیمی بازدید می نماید.

بازدید از شرکت ماشین سازی اراک، بیت تاریخی امام راحل در خمین و چند واحد فراوریی و صنعتی در اراک و شرکت در نشست توسعه اقتصاد دانش بنیان و رونق فراوری در مرکز استان از دیگر برنامه های ستاری در سفر یک روزه به استان مرکزی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 301

به "معاون علمی و فناوری رئیس جمهور وارد زرندیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون علمی و فناوری رئیس جمهور وارد زرندیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید