ممشلی: اگر رتبه تک رقمی به دست می آوردیم عالی می شد، با تیمی مذاکره نکرده ام

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مجتبی ممشلی، مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: با توجه به اولین سال حضور نساجی در لیگ برتر، نتایج خوبی گرفتیم و خوشحالم که تیم ما در لیگ برتر حفظ شد.

ممشلی: اگر رتبه تک رقمی به دست می آوردیم عالی می شد، با تیمی مذاکره نکرده ام

مجتبی ممشلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به عملکرد تیمش در فصل گذشته گفت: ما در مجموع عملکرد خوبی داشتیم و اگر شانس بیشتری داشتیم حتی می توانستیم رتبه تک رقمی به دست بیاوریم که در این صورت عالی می شد. در بعضی بازی ها هم از داوری ها ضربه خوردیم، ولی در مجموع عملکرد نساجی خوب بود.

مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر در ادامه اضافه نمود: مسرورم که در اولین سال حضور نساجی در لیگ برتر، توانستیم در لیگ بمانیم و امیدوارم نساجی در فصل آینده نتایج بهتری بگیرد تا طرفداران هم مسرور شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در این فصل راضی است، خاطر نشان کرد: من در اکثر بازی ها به میدان رفتم و فقط در دو سه بازی غایب بودم. همواره کوشش کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و فکر می کنم نیم فصل دوم برایم بهتر از نیم فصل اول بود.

ممشلی در خصوص اینکه برای فصل بعد چه تصمیمی خواهد گرفت، توضیح داد: فصل تازه تمام شده است و من هم در حال استراحت هستم. حتی موبایلم را یک هفته خاموش نموده بودم و از چیزی هم خبر ندارم. این روزها تکلیف خیلی از تیم ها معین نیست و من هم عجله ای ندارم. تا الان نیز با تیمی مذاکره ننموده ام و باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 205

به "ممشلی: اگر رتبه تک رقمی به دست می آوردیم عالی می شد، با تیمی مذاکره نکرده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممشلی: اگر رتبه تک رقمی به دست می آوردیم عالی می شد، با تیمی مذاکره نکرده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید