مهلت ارسال مسابقه عکاسی خبرنگاران سرانجام یافت؛ تاریخ رای گیری

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مهلت ارسال مسابقه بزرگ خبرنگاران بالاخره به خاتمه رسید. استقبال بی نظیر شما عزیزان و هنر عکاسی مثال زدنی و بعضا خارج از تصور شما هنرمندان، ما را بر آن داشت که به منظور عدالت در انتخاب برندگان، تمهیداتی بیاندیشیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری از روش انتخاب برندگان کسب کنید.

مهلت ارسال مسابقه عکاسی خبرنگاران سرانجام یافت؛ تاریخ رای گیری

در ابتدا باید از تمام دوستان و همراهانی که در این مسابقه شرکت نموده اند، تشکر کنیم و اینکه امیدواریم بتوانیم حتی اگر در این مسابقه برنده نشدند، با هدیه ای کوچک اما باارزش پاسخ گوی زحمت ایشان باشیم. همانطور که می دانید تمام شرکت کنندگان یک وچر تخفیف 30 درصدی از وب سایت پین تا پین برای رزرو هتل های ایران دریافت خواهند کرد. همچنین از حامی دیگر مسابقه که تامین کننده جوایز اصلی این مسابقه بودند، یعنی آژانس هواپیمایی ایوار تشکر فراوان می کنیم چرا که بدون ایشان برگزاری این مسابقه امکان پذیر نبود.

روش انتخاب برندگان

مرحله اول، انتخاب فینالیست ها و عکاسان منتخب این مسابقه است. این فرایند توسط تیم داوری خبرنگاران که نامشان ذکر نخواهد شد، انتخاب می شوند. این تیم متشکل از عکاسان، خبرنگاران و متخصصین گرافیک و هنر هستند و سعی بر این خواهد بود که بهترین عکس ها از میان عکس های ارسالی انتخاب گردد. بر اساس کیفیت و مهارت به کار گرفته شده در عکس ها، بین 150 تا 300 عکس انتخاب خواهد شد. مرحله دوم انتخاب برندگان توسط رای گیری کاربران خواهد بود. برای این منظور صفحه ای اختصاصی طراحی شده است که تمام عکس ها در آن قرار خواهد گرفت و مشخصات این صفحه اختصاصی به توضیح زیر خواهد بود :
  • چیدمان در صفحه اصلی کاملا رندم خواهد بود و هر بار که به این صفحه مراجعه کنید چیدمان متفاوتی خواهید دید.
  • هر عکس صفحه اختصاصی و آدرس اینترنتی مخصوص به خود خواهد داشت تا عکاسان برتر به راحتی بتوانند صفحه اختصاصی خود را به اشتراک بگذارند.
  • امکان تقلب یا رای نادرست بسیار اندک خواهد بود چرا که برای رای گیری باید عضو شوید و همانند اینستاگرام نمی توان با استفاده از ربات یا تخلفات دیگر، رای کاذب جمع کرد.
  • می توانید با یک کلیک صفحه اختصاصی عکس خود را در هر شبکه اجتماعی که خواستید به اشتراک بگذارید.
این صفحه در تاریخ 25 آبان ماه بعد از انتخاب عکاسان برتر منتشر خواهد شد و به تمامی عکاسان برتر مسابقه عکاسی خبرنگاران پیامی برای اطلاع رسانی ارسال خواهد شد. هر یک از عکاسانی که برای فینال توسط تیم داوری ما انتخاب شوند، از طرف خبرنگاران لوح تقدیر الکترونیکی دریافت خواهند کرد و به عنوان عکاس برتر دور اول مسابقه عکاسی خبرنگاران، نامشان همواره در وب سایت ثبت خواهد شد. اگر تا کنون پیروز به ارسال عکس نشده اید نگران نباشید، مسابقات عکاسی خبرنگاران به طور مرتب برگذار خواهد شد و در آینده باز هم فرصت خواهید داشت. در صورتی که سوالی در این رابطه داشتید می توانید به وسیله فرم تماس با ما به طور مستقیم با ما در تماس باشید.منبع: کجارو
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 797

به "مهلت ارسال مسابقه عکاسی خبرنگاران سرانجام یافت؛ تاریخ رای گیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ارسال مسابقه عکاسی خبرنگاران سرانجام یافت؛ تاریخ رای گیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید