مهلت ثبت نام قطعی مسکن ملی ساعت 24 امشب تمام می گردد ، ثبت نام نهایی 103 هزار متقاضی

به گزارش مجله کوروش بزرگ، متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که در اسفندماه 98 بصورت پیامکی ثبت نام نموده اند تا ساعت 24 امشب فرصت دارند ثبت نام خود را قطعی نمایند.

مهلت ثبت نام قطعی مسکن ملی ساعت 24 امشب تمام می گردد ، ثبت نام نهایی 103 هزار متقاضی

جهت دریافت خدمات طراحی آلاچیق در حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران، متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که در اسفندماه 98 بصورت پیامکی ثبت نام نموده اند تا ساعت 24 روز آدینه ششم تیرماه 99 فرصت دارند با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir ثبت نام خود را قطعی نمایند.

همچنین متقاضیان مرحله اول اقدام ملی مسکن که آبان ماه پارسال ثبت نام نموده و پس از پالایش براساس شرایط مندج در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از فراوری و عرضه مسکن حائز شرایط استفاده از واحدهای مسکونی طرح شناخته نشده اند و در شرایط رد درخواست قرار گرفته اند، تا ساعت 24 روز آدینه 13 تیرماه 99 فرصت اعتراض دارند.

ثبت نام 1 میلیون و 600 هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن

محمودزاده معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی در این خصوص توضیح داد: تا کنون سه مرحله ثبت نام مسکن ملی اجرا شده که در مجموع حدود 1 میلیون و 600 هزار نفر در این طرح ثبت نام نموده اند.

وی اضافه کرد: ثبت نام در مرحله اول و دوم به صورت مراجعه در سایت و در مرحله سوم به صورت پیامکی بوده است. پالایش مرحله نخست اجرا شده و اجرای این مرحله در اسفندماه به دلیل کرونا متوقف شد.

محمودزاده بیان نمود: در مرحله دوم 542 هزار نفر در استان ها ثبت نام کردند که 42 درصد واجد شرایط تشخیص داده شدند.

وی ادامه داد: استان های اردبیل، خوزستان و سیستان و بلوچستان دارای بیشترین واجدین شرایط و استان های خراسان جنوبی و زنجان دارای کمترین واجدین شرایط در مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی بوده اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در مرحله سوم 820 هزار نفر پیامکی ثبت نام کردند که 103 هزار نفر مراجعه به سامانه و ثبت نام نهایی داشتند.

این مقام مسئول در مورد میزان ساخت مسکن ملی اضافه کرد: مقرر شده 300 هزار واحد مسکن ملی در استان های مختلف ساخته گردد و 100 هزار واحد هم در بافت قدیمی و فرسوده به صورت خودمالک اجرایی گردد که مراحل اجرایی 25 هزار واحد آغاز شده و مالکان برای انعقاد قرارداد و دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1053

به "مهلت ثبت نام قطعی مسکن ملی ساعت 24 امشب تمام می گردد ، ثبت نام نهایی 103 هزار متقاضی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام قطعی مسکن ملی ساعت 24 امشب تمام می گردد ، ثبت نام نهایی 103 هزار متقاضی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید