موضع گیری ترامپ به تیراندازی های مرگبار اخیر در آمریکا

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز دوشنبه در پیغام هائی توئیتری به تیراندازی های مرگبار این کشور در روزهای اخیر واکنش نشان اد.

موضع گیری ترامپ به تیراندازی های مرگبار اخیر در آمریکا

رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص ادعا کرد: نمی توانیم اجازه بدهیم که خون کسانی که در ال پاسو تگزاس و دیتون (در) اوهایو کشته شدند، هدر برود. این موضوع برای کسانیکه به شدت زخمی شده اند هم مصداق دارد. ما هرگز نمی توانیم آنها و پیشینیانشان را فراموش کنیم.

وی در این خصوص ادامه داد: جمهوریخواهان و دموکرات ها باید با هم متحد شده و قانون آنالیز قوی سوابق وضع نمایند و شاید هم این قانون را با اصلاح قوانین مهاجرت که به شدت به آن احتیاج وجود دارد، در هم بیامیزند.

ترامپ در ادامه اضافه نمود: رسانه های کشور ما در زندگی و ایمنی مسئولیت بزرگی دارند. رسانه های اخبار جعلی به انباشته شدن خشم و عصبانیتی که طی سال های طولانی گذشته ایجاد شده است، یاری نموده اند. پوشش خبری منصفانه، متوازن و غیرمتعصبانه باید آغاز گردد وگرنه این مسائل وحشتناک بدتر خواهند شد.

این در حالیست که دیروز یکشنبه بر اثر تیراندازی در پارکی در شیکاگو 7 نفر زخمی شدند.

این حادثه پس از حوادث خونین در اوهایو و تگزاس روی داد.

شایان ذکر است، تعداد قربانیان تیراندازی دیروز در شهر دیتون واقع در ایالت اوهایو در آمریکا نیز به 26 نفر افزایش یافت.

لازم به ذکر است، شنبه هفته جاری هم تیراندازی در والمارت در غرب تگزاس رخ داد که بر اثر این تیراندازی دست کم 20 نفر کشته و 22 تن دیگر زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 246

به "موضع گیری ترامپ به تیراندازی های مرگبار اخیر در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضع گیری ترامپ به تیراندازی های مرگبار اخیر در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید