نسخه بیراه برانکو برای کی روش!

به گزارش مجله کوروش بزرگ، برانکو که از لیگ قهرمانان آسیا فارغ شده، ظاهرا حالا مصمم است که جنگ روانی با کی روش را دوباره آغاز کند، آن هم در فاصله کمتر از دو ماه تا جام ملت های آسیا که تیم ملی مصمم است به انتظار طولانی برای قهرمانی قاره انتها دهد.

نسخه بیراه برانکو برای کی روش!

سرمربی پرسپولیس در مصاحبه اش با روزنامه گل که امروز پنجشنبه منتشر شد، گفته: رسیدن به فینال لیگ قهرمانان سخت تر از فینال جام ملت های آسیا است.

برانکو با این ادعا، کی روش را به چالش کشیده و زیرکانه می خواهد سرمربی تیم ملی را تحت فشار قرار دهد. رسیدن به فینال جام ملت ها دستاورد کوچکی نیست و از سال 1976 که ایران برای سومین بار قهرمان این مسابقات شد، هیچکدام از مربیان نتوانسته تیم ملی را به فینال برساند. یکی از این مربیان برانکو است که در جام ملت های 2004 روی نیمکت تیم ملی نشسته بود.

در عوض تیم های ایرانی مثل سپاهان و ذوب آهن توانسته اند در یازده سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان برسند و پرسپولیس اولین تیم ایرانی نیست که به این مرحله می رسد.

برانکو به پشتوانه محبوبیتی که روی نیمکت پرسپولیس به دست آورده، ظاهرا بی میل نیست که دوباره روی نیمکت تیم ملی بنشیند و جنگ روانی اش با کی روش هم بی ارتباط به این ماجرا نیست، ولی حتی اگر هواداران نوجوان فوتبال به خاطر نداشته باشند، مسن ترها فراموش نکرده اند که آخرین حضور مربی کروات درتیم ملی چه خاتمه تلخی داشت.

او پس از عملکرد ضعیفش در جام جهانی 2006 حتی حاضر نشد برای تسویه مالیاتی به ایران برگردد و تیم ملی را در آلمان رها کرد و به کشورش برگشت. برانکو اما بدون توجه به آن ماجرا حالا برای سرمربی تیم ملی نسخه پیچیده و کی روش را به چالش کشیده. ---

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 89

به "نسخه بیراه برانکو برای کی روش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه بیراه برانکو برای کی روش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید