نصیرزاده: مصاحبه کریمی ربطی به بازی با سپاهان ندارد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، هوشنگ نصیرزاده در مورد اظهارات فرید بهزادی کریمی و موضوع شکایت باشگاه پرسپولیس از این بازیکن می گوید: اظهارات فرید بهزادی بار حقوقی ندارد. او نظر شخصی خودش را اعلام کرده و گفته در تبریز دوست ندارند پرسپولیس قهرمان شود چون شانس قهرمانی پرسپولیس بالا است و این موضوع هیچ ربطی به نتیجه بازی ما مقابل سپاهان ندارد.

نصیرزاده: مصاحبه کریمی ربطی به بازی با سپاهان ندارد

نصیرزاده در خصوص نگرانی عرب از بیان این اظهارات پس از باخت به سپاهان، معتقد است: من نمی دانم بالاخره ما برای تراکتورسازی بازی می کنیم یا برای سپاهان؟! به نظر من استرس زیاد رقابت ها در بالای جدول باعث شده تا اظهارات انسجام یافته نباشند. من مصاحبه کریمی را خواندم. او چیز خاصی نگفته که شایسته شکایت باشد و در واقع نظر برخی از هواداران را منعکس کرده است که ربطی به باشگاه پیدا نمی کند. به نظر من بهتر است تمرکز باشگاه پرسپولیس روی مسابقات آینده خودش باشد. همانطور که تمام تیم ها هم همین کار را انجام می دهند.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی حرفهایش را اینطور ادامه میدهد: امیدوارم پیش از اینکه این مسائل را رسانه ای کنند کمی بیشتر روی آن فکر کنند. هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد و هر تیمی که شایسته تر باشد قهرمان می شود. من از آقای عرب می خواهم که برود و مصاحبه فرید کریمی را بخواند. آن چیزی که او گفته نمی تواند متناسب با این مسابقه باشد. کمیته اخلاق می تواند به مصاحبه های بعد از بازی ورود کند. اگر این کمیته می پذیرد، می توانند بروند و شکایت کنند. من توصیه ام این است که تمرکز تیم ها روی بازی های خودشان باشد و به حرف هایی که بازیکنان پس از بازی و از روی خستگی می زنند، توجه و حساسیت نشان ندهند. ما برای هیچ تیمی بازی نمی کنیم و فقط برای آبرو و اعتبار خودمان بازی می کنیم.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 187

به "نصیرزاده: مصاحبه کریمی ربطی به بازی با سپاهان ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیرزاده: مصاحبه کریمی ربطی به بازی با سپاهان ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید