نوزاد سنگاپوری با آنتی بادی کرونا به جهان آمد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، یک مطالعه پزشکی که ماه گذشته توسط پزشکان آمریکایی منتشر شده نیز نشان می دهد که انتقال ویروس از مادران به نوزادان نادر است.

نوزاد سنگاپوری با آنتی بادی کرونا به جهان آمد

همراه ما باشید تا با تور ارزان سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

یک زن حامله در سنگاپور که در دوران بارداری به کووید19 مبتلا شده بود نوزادی را به جهان آورد که در خونش آنتی بادی ویروس کرونا مشاهده شده است. سازمان جهانی بهداشت تایید نموده که تا کنون ویروس کرونا در شیر مادر یافت نشده است.

روزنامه محلی استریت تایمز سنگاپور روز یکشنبه 29 نوامبر (9 آذر) گزارش داد یک زن سنگاپوری 31 ساله به نام سلین نگ-شین که در دوره بارداری به کووید-19 مبتلا شده بود پسری به جهان آورده است که دارای آنتی بادی کووید19 است.

این زن سنگاپوری در مارس 2020 در هفته دهم دوره بارداری خود در حین بازگشت از اروپا کرونای خفیف داشته و پس از دو هفته بستری شدن از بیمارستان مرخص شده است. این زن اکنون پسری به نام آلدرین به جهان آورده است که پزشکان معالج اثری از ویروس کرونا در بدن او نیافته اند.

مادر این نوزاد گفته است که آنتی بادی های کووید19 خود او از بین رفته، اما پسرش این آنتی بادی ها را در خون دارد. پزشکان معالج به او گفتند که پسرش احتمالا در دوره بارداری این آنتی بادی را از او دریافت نموده است. روزنامه استریت تایمز سنگاپور نوشته است که احتمالا فرزند او نخستین نوزادی نیست که در این کشور بدون ابتلا ویروس کرونا با آنتی بادی کووید19 به جهان آمده است.

شش ماه پیش نیز یک زن سنگاپوری دیگری به نام ناتاشا لینگ نوزادی را با آنتی بادی کووید19 به جهان آورد. لینگ در هفته سی و ششم دوره بارداری خود به کرونا مبتلا شده بود. پزشکان چینی گزارش داده اند که این آنتی بادی در نوزادان متولد شده از زنان مبتلا به ویروس کرونا با گذشت زمان کاهش می یابد.

یک مطالعه پزشکی که ماه گذشته توسط پزشکان آمریکایی منتشر شده نیز نشان می دهد که انتقال ویروس از مادران به نوزادان نادر است.

منبع: دویچه وله

منبع: فرادید
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1346

به "نوزاد سنگاپوری با آنتی بادی کرونا به جهان آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوزاد سنگاپوری با آنتی بادی کرونا به جهان آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید