نیروهای نظامی آمریکا در جنوب یمن مستقر شدند

به گزارش مجله کوروش بزرگ، همزمان با پیشروی های ارتش و کمیته های مردمی یمن در استان البیضاء نیروهای نظامی آمریکا در استان لحج واقع در جنوب یمن مستقر شدند.

نیروهای نظامی آمریکا در جنوب یمن مستقر شدند

به گزارش خبرنگاران، شماری از نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا در استان لحج واقع در جنوب یمن مستقر شده اند.

استقرار نیروهای نظامی آمریکا پس از آن صورت می گیرد که مقاومت یمن پیشروی های گسترده ای را در البیضاء محقق ساخته است.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در هفته های گذشته عملیات وسیعی را علیه مواضع تروریست های القاعده در استان البیضاء انجام داده اند و بسیاری از تروریست ها فرار نموده و خود را به استان لحج رسانده اند. از همین روی، استقرار نیروهای آمریکایی در این استان برای حمایت از تروریست ها صورت می گیرد.

پیشتر، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در جریان ملاقات با بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی، پیروزی های مقاومت در عملیات النصر المبین را تبریک گفت.

وی در جریان ملاقات با نخست وزیر دولت نجات ملی یمن از حمایت های وی از ارتش و کمیته های مردمی یمن قدردانی و بر لزوم تداوم این حمایت ها و پشتیبانی ها تأکید کرد.

وزیر دفاع یمن در ادامه سخنان خود در ملاقات با نخست وزیر دولت نجات ملی توضیح داد: نیروهای مسلح و کمیته های مردمی در صورت ادامه تجاوز و محاصره به وسیله ائتلاف سعودی، همچنان غافلگیری های متعددی برای متجاوزان خواهند داشت.

این اظهارات در حالی است که عربستان سعودی همزمان با پیشروی های مقاومت در جبهه های مختلف به ویژه در البیضاء، حملات خود به منطقه ها مسکونی را بیش از پیش تشدید نموده است.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1813

به "نیروهای نظامی آمریکا در جنوب یمن مستقر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروهای نظامی آمریکا در جنوب یمن مستقر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید