هلال احمر: واکسن چینی کرونا تا خاتمه سال جاری به ایران می رسد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، رئیس جمعیت هلال احمر از واردات واکسن چینی کرونا تا خاتمه امسال به کشور اطلاع داد.

هلال احمر: واکسن چینی کرونا تا خاتمه سال جاری به ایران می رسد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش مهر؛ کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر در مورد واردات واکسن کرونا گفت: در حال حاضر هلال احمر پیگیر واردات واکسن کرونا از کشور چین است. پس از واردات واکسن روسی نیز پیگیری های جدی برای واردات این واکسن شروع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر در پاسخ به این سوال که آیا واکسن چینی پیش از خاتمه سال وارد کشور خواهد شد یا خیر، تاکید نمود: فعلاً در حال اجرا هماهنگی های لازم برای واردات این واکسن هستیم و تا پیش از خاتمه امسال واکسن وارد کشور خواهد شد.

همتی اضافه کرد: هلال احمر به تدریج با هماهنگی وزارت بهداشت، اقدامات و تبادلات بین المللی لازم برای واردات واکسن کویید 19 از این کشور انجام خواهد داد.

وی با اشاره به نقش هلال احمر در واردات واکسن اسپوتنیک وی بیان کرد: هلال احمر در واردات واکسن روسی نقشی نداشته، اما برای دیگر واکسن از کشور ها و منابع دیگر در حال فعالیت هستیم.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید نمود: به علاوه هلال احمر در بحث توزیع و واکسیناسیون سراسری در کشور، با حوزه های بهداشتی همکاری خواهد داشت.

همتی توضیح داد: در مورد واردات واکسن کواکس نیز هلال احمر نقشی ندارد و نقش اصلی ما در واردات واکسن چینی است.

منبع: فرارو
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1580

به "هلال احمر: واکسن چینی کرونا تا خاتمه سال جاری به ایران می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلال احمر: واکسن چینی کرونا تا خاتمه سال جاری به ایران می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید