واکنش آمریکا به ویروس کرونا بدتر از ایران، چین و ایتالیا بود

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگارانبه نقل از بلومبرگ، همزمان با گسترش ویروس کرونا در سراسر دنیا، هزاران نفر بیمار شده اند. این درحالی است که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا معتقد است آب وهوای گرم احتمالاً این ویروس را از بین می برد. همچنین به گفته او مبتلایان ویروس کرونا در آمریکا به شدت در حال کاهش است.

واکنش آمریکا به ویروس کرونا بدتر از ایران، چین و ایتالیا بود

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

او پیش بینی کرد به زودی یک واکسن برای ویروس کرونا مهیا می گردد و از سوی دیگر دولت اوباما را برای فرایند کند عرضه کیت های تست مقصر دانست.

اما با افزایش تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا، کارشناسان بهداشت عمومی به شدت از واکنش کاخ سفید به این اپیدمی انتقاد می نمایند.

اشیش جها(Ashish Jha) مدیر انستیتوHarvard Global Health در این باره می گوید: واکنش ما به شیوع ویروس کرونا بسیار بدتر از واکنش ایتالیا، ایران، چین و کره جنوبی بوده است.

از سوی دیگر مدیران ارشد مالی نیز نگران هستند. فیلیپ هیلدبراند نایب رییس موسسه بلک راک می گوید: قابلیت رهبری آمریکا کجا رفته؟ همان قابلیتی که یکی از ویژگی ها مهم در بحران مالی 2008 میلادی بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 902

به "واکنش آمریکا به ویروس کرونا بدتر از ایران، چین و ایتالیا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش آمریکا به ویروس کرونا بدتر از ایران، چین و ایتالیا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید