واکنش روسیه و آذربایجان به احتمال از دست دادن میزبانی یورو 2020

به گزارش مجله کوروش بزرگ، کشورهای روسیه و آذربایجان به احتمال از دست دادن میزبانی شان از دیدارهای یورو 2020 واکنش نشان دادند.

واکنش روسیه و آذربایجان به احتمال از دست دادن میزبانی یورو 2020

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، ولادیمیر کریلوف، معاون فرماندار سن پترزبورگ، یکی از 12 شهر میزبان جام ملت های اروپا 2020 درباره سلب میزبانی روسیه از این رقابت ها گفت: سن پترزبورگ به آماده سازی خود برای میزبانی از یورو 2020 در بالاترین سطح ادامه می دهد. در شهر سن پترزبورگ اقدامات جامعی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا صورت می گیرد. حتی یک روز راهم برای میزبانی از این رقابت ها از دست نمی دهیم و همه کوشش خود را به کار می بندیم.

همچنین فدراسیون فوتبال جمهوری آذربایجان بیان کرد با وجود انتشار بعضی اخبار در رسانه های اروپایی مبنی بر کنار گذاشته شدن این کشور از میزبانی یورو 2020 بیان کرد هیچ نامه ای از یوفا در این مورد دریافت نکرده است.

الخان مامدوف، نایب رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری آذربایجان گفت: تا این لحظه ما از اتحادیه فوتبال اروپا نامه ای مبنی بر تغییر شکل برگزاری یورو 2020 دریافت نکردیم. حتی هیچ درخواستی از ما درباره آنالیز موضوع کاهش شهرهای میزبان این رقابت ها نشده است. در صورت دریافت هرگونه پیغام از یوفا اطلاع رسانی خواهیم کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1313

به "واکنش روسیه و آذربایجان به احتمال از دست دادن میزبانی یورو 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش روسیه و آذربایجان به احتمال از دست دادن میزبانی یورو 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید