وقت کافی برای دفن قربانیان کرونا را هم نداشتیم!

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون کشتی، گادجی مراد رشیداف قهرمان وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد دنیا از روسیه با بیان این مطلب اضافه کرد: در حال حاضر در قرنطینه هستیم اما یک باغ عظیم در روستا داریم که بسیاری از محصولات در آنجا رشد می نماید و مشغول به کار باغبانی هستم.

وقت کافی برای دفن قربانیان کرونا را هم نداشتیم!

قهرمان روس کشتی دنیا ادامه داد: یک نوبت صبح تمرین می کنم و بعد به کار باغبانی مشغول می شوم و یک نوبت نیز عصر با برادرم شامیل به صورت مشترک تمرین می کنم.

وی در خصوص اینکه همزمان با تمرین انجام کار باغبانی وی را خسته نمی نماید گفت: من احساس خوبی دارم و می توانم وزن خود را حفظ کنم.

رشیداف در خصوص بیماری چندی قبلش توضیح داد: نمی دانم چه اتفاقی افتاد تمام خانواده ما مریض بودند، البته من روحیه خوبی داشتم اما احساس ضعف می کردم. هیچ یک از ما بستری نشدیم و فقط از داروهای سنتی که سیستم ایمنی بدن را تقویت می نماید استفاده کردیم. البته در روستاهای اطراف ما شرایط وحشتناک بود و در برخی موارد وقت برای دفن مردگان هم نداشتند.

وی در خصوص شرایط تمرین در قرنطینه گفت: سعی کردم قرنطینه را رعایت کنم و برخی اوقات با برادرم تمرین می کنم اما این تمرینات به هیچ وجه جایگزین تمرین های معمول و حضور در سالن ها نیست.

رشیداف در خصوص تعویق بازی های المپیک گفت: از چهار سال پیش آرزوی رسیدن به المپیک را داشتم. تعویق المپیک خوب نبود اما چه باید کرد. انگیزه ام را از دست نداده ام و برای انجام هرکاری آماده ام.

دارنده مدال های نقره دنیا در خصوص اینکه چه رقیبانی را در المپیک پیش رو خواهد داشت و در نهایت چه کسانی شانس بیشتری برای کسب مدال را دارند، توضیح داد: تاکوتو اتوگورو از ژاپن و حاجی علی اف از جمهوری آذربایجان از رقیبان اصلی من و از شانس های اصلی کسب مدال در المپیک هستند. اوتوگورو از نظر فنی خوب است، او کشتی گیری چابک و تاکتیکی است و به صورت ماهرانه ای در ضدحمله ها عمل می نماید.

وی ادامه داد: باجرانگ هندی نیز یک مبارز قوی است ولی او یک حریف مناسب برای من است و فکر نمی کنم در رقابت با وی مسائل زیادی داشته باشم.

رشیداف در انتها در خصوص اینکه چه زمانی اردوهای تیم کشتی آزاد روسیه شروع می گردد گفت: آن ها به ما گفتند که در این ماه اردوها شروع می گردد اما اکنون در خصوص ماه آینده صحبت می نمایند. ظاهرا هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته اند چرا که در غیر اینصورت حتما به اطلاع کشتی گیران می رساندند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1126

به "وقت کافی برای دفن قربانیان کرونا را هم نداشتیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقت کافی برای دفن قربانیان کرونا را هم نداشتیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید