پرسپولیس در راستا قهرمانی: هت تریک می کند؟

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مشکل پرسپولیس این است که در بین بازی های لیگ برتر باید در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان برود. یعنی طی 43 روز باید 9 مسابقه سرنوشت ساز را برگزار کند.

پرسپولیس در راستا قهرمانی: هت تریک می کند؟

پرسپولیس در راستا قهرمانی: هت تریک می کند؟

تا چهل روز دیگر معین می شود که پرسپولیس و برانکو در قهرمانی لیگ برتر هت تریک می کنند و برای سومین فصل متوالی جام را بالای سر می برند یا فشردگی مسابقات، این فرصت را از آن ها می گیرد. فعلا پرسپولیس جدی ترین مدعی قهرمانی است. با دو امتیاز بیشتر از تراکتورسازی و 4 امتیاز بیشتر از تیم سوم جدول که سپاهان است و در این چند هفته از قافله عقب مانده. اتفاقی که پرسپولیس را به سومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر امیدوار می کند. هر چند بعید نیست فشردگی بازی های پیش رو، جام را از دسترس قرمزها دور کند.

در شش هفته باقی مانده از فصل، بازی های سختی در انتظار پرسپولیس است. این تیم تنها چهار روز بعد از بازی با الاهلی یعنی روز 24 فروردین پذیرای سایپا خواهد بود و چهار روز بعد از آن هم به میهمان ذوب آهن می رود. این بازی بیست و هشتم فروردین برگزار می شود و روز دوم اردیبهشت، تیم برانکو دوباره در دبی باید با الاهلی دیدار کند.

بازی پرسپولیس و سپاهان هم درست چهار روز بعد از بازی برگشت با الاهلی (6 اردیبهشت) برگزار می شود و بعد از آن قرمزها باید مقابل جدی ترین رقیب این روزهایشان یعنی تراکتورسازی به میدان بروند. آنهم در تبریز و در فاصله 5 روز بعد از بازی با سپاهان. بازی برگشت پرسپولیس و پاختاکور روز 16 اردیبهشت در تاشکند برگزار می شود و شاگردان برانکو 21 اردیبهشت میزبان ماشین سازی خواهند بود.

آخرین بازی لیگ را هم قرمزها 26 اردیبهشت در خانه پارس جنوبی برگزار می کنند و چهار روز بعد السد به میهمانی شان می آید.

سختیِ بازی با تیم های سپاهان، ذوب آهن، تراکتورسازی و سایپا به کنار، مشکل پرسپولیس این است که در بین بازی های لیگ برتر باید در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان برود. یعنی طی 43 روز باید 9 مسابقه سرنوشت ساز را برگزار کند و ضمن صعود به یک هشتمن نهایی لیگ قهرمانان، مراقب باشد که هت تریک قهرمانی در لیگ برتر را از دست ندهد.

11 - 300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 168

به "پرسپولیس در راستا قهرمانی: هت تریک می کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در راستا قهرمانی: هت تریک می کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید