پروژه باغ موزه کهن ترین قنات ایران اجرایی می گردد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، محسن صادقیان با اشاره به اینکه قنات زارچ کهن ترین و طولانی ترین قنات ایران است، بر اجرایی شدن پروژه باغ موزه قنات زارچ تاکید نمود.

پروژه باغ موزه کهن ترین قنات ایران اجرایی می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا کلاسیک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، محسن صادقیان در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر زارچ که در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار گردید، از پیگیری های اعضا برای برطرف مسائل شهر تشکر کرد و دستور داد: مسائل زارچ در حوزه راه و شهرسازی در آینده نزدیک مورد آنالیز قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار یکی از مسائل موجود در شهر زارچ را نداشتن طرح جامع تفصیلی شهر اعلام کرد و گفت: بدون وجود این طرح امکان برنامه ریزی در حوزه شهری وجود ندارد و با توجه به تفاهم بین روستا های اله آباد، محمدآباد و شهرداری زارچ، خواهان حل این مشکل هستیم.

اعضای شورای اسلامی شهر زارچ در این نشست بعضی از مسائل این شهر ازجمله عدم ابلاغ طرح جامع تفصیلی شهر زارچ، مسائل مرتبط با شهرک صنعتی و تغییر کاربری های جاده سنتو را برشمردند و خواهان اجرایی شدن عملیات پروژه باغ موزه قنات زارچ به عنوان برند این شهر در کوتاه ترین زمان ممکن شدند.

به گزارش مهر، رضایی شهردار زارچ نیز در این جلسه درباره بعضی از مسائل شهری به ویژه مجموعه 47 هکتاری صنعتی زارچ که مردم در این رابطه با مشکل روبرو هستند، مواردی را عنوان نمود و خواهان برطرف این مسائل شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1001

به "پروژه باغ موزه کهن ترین قنات ایران اجرایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه باغ موزه کهن ترین قنات ایران اجرایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید