پروژه های معدنی حوزه سرمایه گذاری چین در ایران است

به گزارش مجله کوروش بزرگ، خبرنگاران: مدیرعامل شرکت هلدینگ کما چین گفت: پروژه های بزرگ معدنی و صنایع پایه ای از جمله حوزه های کاری هستند که برای سرمایه گذاری در ایران پیگیری می شوند.

پروژه های معدنی حوزه سرمایه گذاری چین در ایران است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از کرمان، نانسی یانگ ظهر امروز در دیدار با استاندار کرمان، اظهار کرد: شرکت هلدینگ کما در چین جزو شرکت هایی است که سرمایه گذاری های زیادی در خارج از چین انجام داده است.

وی بیان نمود: این شرکت با یاری بانک های سرمایه گذاری چینی کارهای زیادی در خارج از چین انجام داده است.

مدیرعامل شرکت هلدینگ کما چین اضافه کرد: دولت چین در چند سال اخیر حمایت ویژه ای از شرکت هایی که در خارج از چین سرمایه گذاری نموده اند، انجام داده است.

یانگ بیان نمود: سرمایه گذاری در خطوط بین شهری راه آهن فیلیپین از جمله کارهای سرمایه گذاری این شرکت است.

وی گفت: برای انتقال تکنولوژی نیز نگرانی وجود ندارد، زیرا چین یکی از کشورهای قوی در تکنولوژی تیتانیوم است و در این بحث در بین کشورهای جهان جا افتاده است.

مدیرعامل شرکت هلدینگ کما چین با اشاره به همکاری این شرکت با شرکت های کانادایی، اظهار کرد: فراوری پیگمنت در معدن تیتانیوم کهنوج از جمله اهداف ما در این پروژه است، زیرا پیگمنت ارزش اضافه نموده بسیار بالایی دارد.

یانگ اعلام نمود: بعد از بازگشت به چین با جمع آوری اطلاعات، مدیران استان را از نحوه ادامه کار، به وسیله شرکت همکار ایرانی خود در جریان قرار خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت ایرانی فراراه کهکشان نیز در این نشست به عنوان همکار این دو شرکت چینی در ایران گفت: شرکت فراراه کهکشان کار روی عناصر معدنی و خاکی را انجام می دهد و با همکاری این شرکت چینی به دنبال افزایش سرمایه گذاری در کشور است.

مهدی عابدینی اعلام نمود: وزیر صنعت اعلام نموده کار در حوزه معادن باید به وسیله مزایده انجام گردد که با توجه به زمان بر بودن فرآیند شرکت در مزایده و اعلام نتیجه، انتظار همکاری بیشتر مدیران استان کرمان را در این زمینه داریم.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 475

به "پروژه های معدنی حوزه سرمایه گذاری چین در ایران است" امتیاز دهید

2 کاربر به "پروژه های معدنی حوزه سرمایه گذاری چین در ایران است" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های معدنی حوزه سرمایه گذاری چین در ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید