پست اینستاگرامی کی روش درباره دیدار تیم ملی ایران مقابل یمن

به گزارش مجله کوروش بزرگ، کارلوس کی روش به وسیله صفحه اینستاگرام خود مطلبی را درباره دیدار فردای تیم ملی مقابل یمن در جام ملت های آسیا منتشر کرد.

پست اینستاگرامی کی روش درباره دیدار تیم ملی ایران مقابل یمن

به گزارش ، کارلوس کی روش به وسیله صفحه اینستاگرام خود مطلبی را درباره دیدار فردای تیم ملی فوتبال ایران مقابل یمن در جام ملت های آسیا منتشر کرد.

کی روش نوشت:

من معتقدم که این بازی (دیدار بین ایران و یمن)، یک ماموریت بزرگ برای هر دو تیم است. ما با هدف ایجاد پل های امید، نه پل های ترس، به اینجا آمده ایم. این همان چیزی است که بازیکنان برای فردا تمرکز می نمایند تا سرگرمی، شادی و افتخار برای طرفداران، در یمن و در ایران ایجاد نمایند. ما نمی توانیم نتیجه بازی را کنترل کنیم، اما می توانیم نگرش و تعهدمان را کنترل کنیم. من همیشه بازیکنانم را برای بازی کردن برای مردم به چالش می کشم. مطمئن هستم که هنگام خروج از زمین، بازیکنان می دانند طرفداران به آن ها افتخار می نمایند. شجاعت و نگرش مثبت، این چیزی است که همیشه برای من مهم است و من به بازیکنانم افتخار می کنم. تعداد زیادی از مردم در خارج از کشور کار می نمایند و رنج می برند و همیشه فوتبال برای فراوری سرگرمی و شادی آن ها لازم است. این همان چیزی است که هر دو تیم فردا برای آن بازی می نمایند. اکثر مردم گاهی اوقات معنای فیفا را نمی دانند، برای من این انجمن بین المللی خانواده فوتبال است. ما متعلق به یک خانواده ایم. این همان چیزی است که هر دو تیم فردابرای آن بازی می نمایند. این مهم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 119

به "پست اینستاگرامی کی روش درباره دیدار تیم ملی ایران مقابل یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پست اینستاگرامی کی روش درباره دیدار تیم ملی ایران مقابل یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید