پوتین: تصمیمات ائتلاف اوپک پلاس امید به عادی شدن اقتصاد دنیا را زنده می نماید خبرنگاران

به گزارش مجله کوروش بزرگ، رئیس جمهور روسیه طی نشستی درباره اقدامات لازم برای افزایش فعالیت های سرمایه گذاری تاکید نمود که تصمیمات سازمان اوپک پلاس امید به عادی شدن اقتصاد دنیا را زنده می نماید.

پوتین: تصمیمات ائتلاف اوپک پلاس امید به عادی شدن اقتصاد دنیا را زنده می نماید خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه طی نشستی درباره اقدامات لازم برای افزایش فعالیت های سرمایه گذاری تاکید نمود که تصمیمات سازمان اوپک پلاس امید به عادی شدن اقتصاد دنیا را زنده میکند.

پوتین گفت: من فکر می کنم تصمیماتی که اخیراً در چارچوب اوپک پلاس اتخاذ شده هنوز به ما این باور را می دهند که حرکت اقتصاد دنیای به سمت عادی شدن شرایط، آرام و پایدار خواهد بود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، (الکساندر) نواک، (معاون نخست وزیر روسیه) پیروز به مذاکره در خصوص شرایط مطلوب برای فعالیت ما در بخش صنعت و افزایش تدریجی فراوری شده است.

رئیس جمهور روسیه در ادامه ابراز امیدواری کرد که هیچ حرکت عجولانه ای در اینجا رخ ندهد.

پوتین همچنین در خصوص اظهارات واجیت الکپروف، رئیس شرکت نفتی لوک اویل که خواهان یاری دولت و وزارت دارایی روسیه برای تحریک پروژه های فراوری روغن چسبناک شده است، گفت که به این موضوع توجه خواهد نمود.

پوتین گفت: من یادداشتی نوشتم و از وزیر انرژی و معاون نخست وزیر که مسئول این حوزه است خواهش خواهم کرد که در این مورد کار نمایند و بعداً گزارش دهند.

فراوری نفت کشور های اوپک در ماه فوریه که بیشتر اعضا محدودیت عرضه را در سطح ژانویه حفظ نموده بودند و عربستان سعودی نیز به وعده خود برای کاهش فراوری یکجانبه به میزان یک میلیون بشکه در روز عمل نموده بود، کاهش یافت.

هفته گذشته عربستان همزمان با تصمیم اوپک پلاس برای ادامه محدودیت عرضه، کاهش فراوری یکجانبه خود را به مدت یک ماه دیگر تا آوریل تمدید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1602

به "پوتین: تصمیمات ائتلاف اوپک پلاس امید به عادی شدن اقتصاد دنیا را زنده می نماید خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: تصمیمات ائتلاف اوپک پلاس امید به عادی شدن اقتصاد دنیا را زنده می نماید خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید