پیشنهادی برای نحوه توزیع سبد غذایی نوروزی مددجویان

به گزارش مجله کوروش بزرگ، معاون مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران همزمان با فرا رسیدن سال نو، از توزیع بسته های غذایی و پوشاک از محل یاری های مردمی به مددجویان این سازمان اطلاع داد.

پیشنهادی برای نحوه توزیع سبد غذایی نوروزی مددجویان

مهشید چوبکار در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه پویش مهربانی همزمان با نزدیک شدن به عید نوروز برای یاری به مددجویان سازمان بهزیستی کشور شروع به کار می نماید، گفت: مانند سال های گذشته سازمان بهزیستی با خیرینی که نیت آنها یاری به مددجویان این سازمان است، همکاری می نماید تا یاری های این خیران در غالب سبد ارزاق، پوشاک و... به دست خانواده های احتیاجمند برسد.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات و آمار این خانوارها به وسیله ادارات کل بهزیستی در شهرستان های دریافت شده و در اختیار این خیران قرار می گیرد، اظهار کرد: بعضی از این خیران پذیرفته اند که این احتیاجمندان را به شکل منطقه ای تحت پوشش قرار دهند. همچنین تا هفته اول اسفندماه برنامه ریزی برای نحوه توزیع این اقلام سرانجام پذیرفته و فرایند توزیع آنها شروع می گردد.

معاون مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران با بیان اینکه خیران می توانند یاری های غیر نقدی خود را در اختیار ادارات کل بهزیستی استان و شهرستان های استان تهران قرار دهند، ادامه داد: همچنین اگر خیران تمایل داشته باشند یاری های نقدی آنها به شکل خاصی مورد استفاده قرار بگیرد، می توانند بعد از واریز این مبلغ ضمن تماس با بهزیستی، مسئولان را در جریان نیت خاص خود قرار دهند تا صرفا در همان جهت مذکور از این مبلغ استفاده گردد.

چوبکار با بیان اینکه بهزیستی استان تهران در راستای حفظ حرمت و کرامت مددجویان سال جاری طرح جدیدی را برای توزیع یاری های مردمی پیشنهاد داده است، شرح داد: بر این اساس با بعضی از شرکت های تعاونی و فروشگاه های زنجیره ای مذاکراتی اجرا شده است تا خیران به جای توزیع اقلام یا پرداخت وجه نقد، این یاری ها به شکل کارت خرید یا بن کارت در اختیار مددجویان قرار بگیرد و آنها هرچه احتیاج دارند و تمایل دارند را از این فروشگاه ها تهیه نمایند.

وی اضافه نمود: گاهی شیوه توزیع این یاری ها به گونه ای است که مددجویان قدرت انتخاب ندارند، اما با استفاده از این روش آنها می توانند اقلام مورد احتیاج خود را تهیه نمایند. مکاتبات مربوط به شرکتهای زنجیره مذکور اجرا شده و بعضی از این فروشگاه ها تا به امروز اعلام آمادگی نموده اند. با خیران نیز صحبت نموده ایم که معادل وجهی که تمایل دارند یاری نمایند را تعیین نمایند تا طی یک تفاهم نامه داخلی کارت مخصوصی بین مددجویان توزیع گردد.

معاون مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران با بیان اینکه سال جاری هم بسته ارزاق از محل یاری های مردمی در اختیار مددجویان بهزیستی استان تهران قرار می گیرد گفت: همچنین بعضی از موسسات نسبت به توزیع و فروش البسه با قیمت پایین به این مددجویان اعلام آمادگی نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 821

به "پیشنهادی برای نحوه توزیع سبد غذایی نوروزی مددجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهادی برای نحوه توزیع سبد غذایی نوروزی مددجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید