کاپیتان تیم ملی فوتبال عمان: برانکو یک مربی فوق العاده است

به گزارش مجله کوروش بزرگ، کاپیتان تیم ملی عمان که با 179 بازی ملی در مکان دوم جدول باشگاه صدتایی های فیفا قرار گرفته است معتقد است برانکو ایوانکوویچ مربی فوق العاده ای است که می تواند عمان را به افتخارات بزرگی برساند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال عمان: برانکو یک مربی فوق العاده است

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، احمد مبارک کاپیتان تیم ملی عمان و بازیکن باشگاه المریخیه قطر در بخشی از گفت وگوی تفصیلی با روزنامه الوطن عمان در مورد برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی این کشور گفت: برانکو سابقه درخشان و رزومه ای قوی دارد. او سرمربی تیم ملی ایران بوده و سال ها در کشورهای منطقه کار نموده همچنین صاحب تجربه و دانش عالی بین المللی است.

کاپیتان تیم ملی عمان ادامه داد: برانکو با همه لژیونرهای فوتبال عمان دیدار کرد و با من هم دیدار داشت. در مورد برنامه های خودش در تیم ملی مفصل صحبت کرد و باید بگویم از صحبت های او اینطور متوجه شدم که به دنبال بهترین هاست. او کسی است که می خواهد دستاوردی برای فوتبال عمان داشته باشد و به هیچ چیز دیگری فکر نمی نماید.

مبارک افزود: برانکو یک مربی فوق العاده است که همواره جهت پیشرفت را دنبال می نماید و هر کس که در این جهت نتواند یاری کند کنار گذاشته می گردد. به عقیده من او با توجه به سوابقی که داشته می تواند افتخارات بزرگی برای تیم ملی عمان رقم بزند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1063

به "کاپیتان تیم ملی فوتبال عمان: برانکو یک مربی فوق العاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان تیم ملی فوتبال عمان: برانکو یک مربی فوق العاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید