یک ایرانی در میان داوران جشنواره گوتنبرگ سوئد

به گزارش مجله کوروش بزرگ، حامد سلیمان زاده منتقد بین المللی سینما به عنوان داور جایزه عظیم فیپرشی جشنواره بین المللی فیلم گوتنبرگ سوئد انتخاب شد.

یک ایرانی در میان داوران جشنواره گوتنبرگ سوئد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، حامد سلیمان زاده منتقد بین المللی سینما، پژوهشگر و مدرس دانشگاه، به عنوان داور جایزه عظیم فیپرشی جشنواره بین المللی فیلم گوتنبرگ سوئد انتخاب شد.

او به عنوان داور ایرانی فیپرشی (فدراسیون بین المللی منتقدان فیلم دنیا) در این رویداد همراه با کِدریک سوسیوالی از فرانسه و لوکاس جیرسا از جمهوری چک، هر دو از منتقدان سرشناس و با سابقه بین المللی، به قضاوت فیلم های بخش اصلی و رقابتی این جشنواره خواهد پرداخت.

حامد سلیمان زاده در سه سال گذشته به داوری بیش از پانزده جشنواره بین المللی در سراسر دنیا از جمله در کشورهای آلمان، ایتالیا، روسیه، اوکراین، کره جنوبی، هند، بولیوی و … دعوت شده است.

جشنواره بین المللی فیلم گوتنبرگ سوئد به عنوان عظیمترین رویداد سینمایی اسکاندیناوی و شمال اروپا و همچنین یکی از پرمخاطب ترین جشنواره های فیلم دنیا از 29 ژانویه تا 8 فوریه 2021 برابر با 10 الی 20 بهمن 1399 به شکل حضوری و آنلاین در شهر گوتنبرگ برگزار می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1494

به "یک ایرانی در میان داوران جشنواره گوتنبرگ سوئد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ایرانی در میان داوران جشنواره گوتنبرگ سوئد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید