2 کشته و 7 مصدوم در حوادث رانندگی روز گذشته استان مرکزی

به گزارش مجله کوروش بزرگ، حوادث رانندگی روز گذشته در استان مرکزی 2 کشته و 7 مصدوم برجای گذاشت.

2 کشته و 7 مصدوم در حوادث رانندگی روز گذشته استان مرکزی

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پلیس، سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح جزئیات این حوادث گفت: در ساعت 18:29روز گذشته در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت های پلیس 110 استان مبنی بر برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو و سمند با یکدیگر در محور ساوه - همدان بلافاصله تیم های انتظامی و امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی اضافه کرد: در آنالیز از محل تصادف معین شد در این حادثه که دو دستگاه خودروی سواری پژو و سمند با هم برخورد کردند یکی از سرنشینان سمند کشته شده و 4 نفر دیگر مجروح شدند.

سرهنگ کهریزی اظهار کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه استان، بی مبالاتی از سوی راننده پژو به علت تجاوز به چپ نسبت به سواری سمند اعلام شد.

این مقام مسئول در ادامه از حادثه دیگری در ساعت 20:55 دیشب در محور ساوه - تهران اطلاع داد و اعلام کرد: با حضور پلیس و تیم های امدادی در محل حادثه معین شد در این سانحه یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه کامیون بنز برخورد نموده است.

سرهنگ کهریزی با اشاره به اینکه در این حادثه یکی از سرنشینان پراید فوت کرد و 3 نفر دیگر مصدوم شدند، گفت: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده کامیون اعلام کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 422

به "2 کشته و 7 مصدوم در حوادث رانندگی روز گذشته استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 کشته و 7 مصدوم در حوادث رانندگی روز گذشته استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید