اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه گردشگری روستای رگبه

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران، سعید حاجیان پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته گردشگری شهرستان شادگان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، اظهار کرد: توسعه صنعت گردشگری از عوامل مهم رونق اقتصادی در شادگان است.

اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه گردشگری روستای رگبه

وی با اشاره به تقویت ظرفیت های موجود در شهرستان اظهار کرد: پنج میلیارد ریال اعتبار برای توسعه گردشگری و ساماندهی اسکله گردشگری روستای رگبه اختصاص یافت.

سرپرست فرمانداری شادگان همچنین به ظرفیت گردشگری آبی در روستای صلیحاویه و استعدادهای بالقوه موجود و موقعیت روستا در مسیر اتوبان آبادان - اهواز و راهیان نور و مهمانان نوروزی و غیره اشاره نمود و اضافه کرد: بخشداری دارخوین نسبت به ارائه طرح مطالعاتی دریاچه گردشگری روستای صلیحاویه به اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اقدام کند.

حاجیان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های گردشگری منطقه در راستای توسعه اشتغال شهرستان گفت: بندر تجاری شادگان و بخش خصوصی برای راه اندازی سایت گردشگری در بندر شادگان همکاری لازم را داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شادگان در خاتمه پیگیری و تامین اعتبارات احداث ساختمان اداره میراث فرهنگی و گردشگری شادگان و لایروبی اسکله گردشگری رگبه و غیره را مورد تاکید قرار داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 112

به "اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه گردشگری روستای رگبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه گردشگری روستای رگبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید