کرانچار: تورنمنت قطر یک چالش بین المللى براى تیم فوتبال امید است

به گزارش مجله کوروش بزرگ، سرمربى تیم فوتبال امید حضور در تورنمنت قطر را فرصت مناسبى براى بالا بردن تجربه بین المللى اعضاى تیم دانست.

کرانچار: تورنمنت قطر یک چالش بین المللى براى تیم فوتبال امید است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، زلاتکو کرانچار در مورد نخستین بازی تیم امید در تونمنت قطر گفت: تاجیکستان براى ما یک تیم ناشناخته است و مقابل این تیم تورنمنت را شروع مى کنیم. با این وجود به دنبال ارائه نمایشى خوب و تحمیل بازى خودمان برابر حریف و ادامه دادن به روند موفقیت در بازى هاى محبت آمیز خواهیم بود. مى خواهیم نتایج خوبى که در 4 بازى قبل به دست آمده دنبال کنیم.

سرمربى تیم امید اضافه نمود: این تورنمنت براى ما استفاده زیادى دارد چون 3 مسابقه را با فاصله و ریتم مناسب تجربه مى کنیم.این یک تورنمنت مناسب و تجربه یا چالش بین المللى خوب براى بازیکنان ماست. سعى مى کنیم به هماهنگى تاکتیکى مناسبى در این بازى ها دست یابیم همچنین بازیکنان مان با وظیفه شناسى لازم در میدان حاضر شوند.

کرانچار در سرانجام گفت: یکى از اهداف این است که بتوانیم به تمامى بازیکنان مان فرصت بازى بدهیم. همانطور که مى دانید بیشتر بازیکنان ما در باشگاه خودشان فرصت زیادى براى بازى پیدا نمى نمایند. هدف ما این است که در اینجا به دنبال حل این مسئله باشیم و به تمامى بازیکنان مان فرصت بازى برسد. تمرینات خوبى در تهران انجام داده ایم و نتیجه این اردو در اینجا تعیین مى گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 124

به "کرانچار: تورنمنت قطر یک چالش بین المللى براى تیم فوتبال امید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرانچار: تورنمنت قطر یک چالش بین المللى براى تیم فوتبال امید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید