گلستان میزبان سومین المپیاد ورزشی وکلای دادگستری کشور

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران، سومین المپیاد ورزشی وکلای دادگستری کشور به میزبانی استان گلستان از 30 بهمن تا هفتم اسفند در شهرستان گرگان برگزار می گردد.

گلستان میزبان سومین المپیاد ورزشی وکلای دادگستری کشور

در این دوره از رقابت ها 500 وکیل از کانون های وکلای دادگستری سراسر کشور حضور دارند که در رشته های فوتسال مردان، تنیس روی میز مردان و والیبال مردان و زنان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رئیس کمیسیون ورزش کانون وکلای دادگستری استان گلستان بعدازظهر چهارشنبه در تبادل نظر با خبرنگاران، اظهار کرد: این برای دومین بار است که استان گلستان میزبانی المپیاد ورزشی وکلای دادگستری کشور را بر عهده دارد زیرا نخستین دوره این رقابت هخا هم به میزبانی گلستان برگزار گردید.

علی اصغر منصوریان اضافه نمود: آئین افتتاحیه سومین المپیاد ورزشی وکلای دادگستری کشور سه شنبه 30 بهمن در سالن ورزشی امید دانشگاه علوم پزشکی گرگان برگزار می گردد که همان روز رقابت های فوتسال مردان با شرکت 22 تیم و والیبال مردان با شرکت 10 تیم شروع می گردد.

وی ادامه داد: رقابت های والیبال زنان با حضور هشت تیم در سالن 9 دی گرگان و رقابت های تنیس روی میز مردان هم با حضور 10 تیم در سالن دکتر مقصودلو مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون ورزش کانون وکلای دادگستری استان گلستان با بیان اینکه ورزشکاران حاضر در المپیاد ورزشی وکلای دادگستری کشور باید وکیل دادگستری و عضو کانون وکلا باشند، گفت: فقط مربیان و سرپرستان حاضر در این رقابت ها می توانند وکیل نباشند و استان گلستان با 43 ورزشکار در این رقابت ها شرکت خواهد نمود.

منصوریان توضیح داد: اکثر ورزشکاران تیم های کانون وکلای استان گلستان از شهرستان گرگان هستند و 40 درصد ورزشکاران را هم وکلای شرق استان و گنبد تشکیل می دهند.

وی افزود: استان گلستان در رشته های فوتسال و والیبال مردان همیشه جزو تیم های قدرتمند کانون وکلای کشور بوده و عناوین زیادی کسب نموده و سال جاری هم مدعی کسب عنوان قهرمانی در این دو رشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 144

به "گلستان میزبان سومین المپیاد ورزشی وکلای دادگستری کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلستان میزبان سومین المپیاد ورزشی وکلای دادگستری کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید