آمادگی مراکز گردشگری و اقامتی غرب و جنوب کشور برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری از آمادگی صددرصدی مراکز گردشگری و اقامتی در استان های محور غرب و جنوب کشور، برای ارائه خدمات رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی اطلاع داد.

آمادگی مراکز گردشگری و اقامتی غرب و جنوب کشور برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

سید جواد موسوی امروز چهارشنبه 17 مهر 98 در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، با اعلام این خبر اضافه نمود: هم زمان با فرارسیدن اربعین حسینی و حضور میلیونی زائران و مسافران در استان های منتهی به مرزهای غربی و جنوب کشور برای تشرف در مراسم اربعین حسینی، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تمهیدات لازم را در نظر گرفته است.

او اضافه نمود: دستورات لازم به تمامی ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان های مرتبط برای ارائه خدمات به مسافران و زائران اربعین حسینی ابلاغ شده و ناظرانی به منظور نظارت هرچه صحیح تر بر نحوه ارائه خدمات به زائران اربعین به استان ها اعزام شده اند.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری اضافه نمود: پیش بینی های لازم در مورد اسکان دائم و موقت زائران و مسافران در راستا استان های جنوبی و غربی کشور اندیشیده شده و آمادگی صددرصدی برای این موضوع وجود دارد.

او اضافه نمود: در این میان به منظور رضایتمندی زائران و مسافران در ایام اربعین حسینی، تسهیلات و تخفیف هایی نیز در مراکز اقامتی و گردشگری استان های راستاهای غرب و جنوب کشور به تفکیک استان برای مسافران و زائران در نظر گرفته شده است.

موسوی اظهار داشت: سامانه 09629 به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش ها و هدایت به زائران و مسافران است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 455

به "آمادگی مراکز گردشگری و اقامتی غرب و جنوب کشور برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی مراکز گردشگری و اقامتی غرب و جنوب کشور برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید