اهالی ازگل و قیطریه صاحب مجموعه ورزشی می شوند

به گزارش مجله کوروش بزرگ، محله های قیطریه و ازگل پس از اجرای طرح پایش محلات منطقه یک، با هدف حل مشکل دسترسی جوانان ورزش دوست این محله ها به مجموعه ورزشی، صاحب مجموعه ورزشی اختصاصی می شوند.

اهالی ازگل و قیطریه صاحب مجموعه ورزشی می شوند

به گزارش خبرنگاران، اجرای پروژه های کوچک مقیاس محلی در بسیاری از مواقع تاثیرگذارتر از پروژه های بزرگ برای ساخت فضای مناسب یک زندگی شهری است؛ پروژه هایی که پس از بازدید مدیران شهری از محله ها و آنالیز نیازهای اولویت دار آنها در گفت وگو با اهالی، نمایندگان مردم، معتمدین، مدیران محله ها و افراد نخبه و تاثیرگذار محلی تصویب و در دستور کار شهرداری قرار می گیرد.

خوشبختانه خبر رسیده است که مدیران شهری منطقه یک تا کنون با اجرای طرح پایش در 9 محله از 27 محله این منطقه نیازها و کمبودهای این محله ها را شناسایی و بیش از 150 مصوبه را در دستور کار قرار داده اند. سید مهدی صباغ، شهردار منطقه یک، در این باره گفته است: در طرح پایش، ملاقات با نمایندگان، معتمدین و مدیران محلات و افراد نخبه و تاثیرگذار محلی پیش بینی و اجرا شده و مصوبات تنظیمی با بازه های زمانی کوتاه، میان و بلندمدت تقسیم بندی و در دستور کار مدیریت شهری قرار می گیرد. مصوبات کوتاه مدت ظرف یک تا دو ماه به نتیجه می رسند؛ مصوبات میان مدت 6 تا 9 ماه طول می کشد و مصوبات بلندمدت مانند احداث مجموعه های ورزشی تا دو سال زمان می برند.

از جمله مصوبات اخیر مدیران شهری منطقه یک، ساخت مجموعه ورزشی در محله های قیطریه و ازگل است. چرا که جوانان ورزش دوست این دو محله سال ها با معضل نبود یک مجموعه ورزشی و مسائل دسترسی به نزدیک تین مجموعه ورزشی دست و پنجه نرم می کردند. به گفته شهردار منطقه یک، ردیف بودجه این پروژه ها برای سال آینده در شهرداری مصوب شده و بعد از آن به شورا می رود. آنطور که شهرداری منطقه یک اعلام نموده است عملیات اجرایی این پروژه ها اوایل سال آینده آغاز خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 بهمن 1401 بروزرسانی: 23 بهمن 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2262

به "اهالی ازگل و قیطریه صاحب مجموعه ورزشی می شوند" امتیاز دهید

1 کاربر به "اهالی ازگل و قیطریه صاحب مجموعه ورزشی می شوند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهالی ازگل و قیطریه صاحب مجموعه ورزشی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید