بازسازی و نوسازی خوابگاه های دانشگاه بوعلی سینا به یاری خیران

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا از تکمیل پروژه تعمیرات خوابگاه فرزانگان این دانشگاه اطلاع داد.

بازسازی و نوسازی خوابگاه های دانشگاه بوعلی سینا به یاری خیران

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

محمد جواد دکامی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران از تکمیل پروژه تعمیرات خوابگاه فرزانگان این دانشگاه اطلاع داد و گفت: پنجره های خوابگاه فرزانگان 1، از آلومینیومی به پنجره های UPVC به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی و کاستن از مسائل دانشجویان ساکن خوابگاه در فصل سرما و همچنین جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل اتاق ها در سایر ایام سال تعویض شد.

دکامی اظهار کرد: تعمیرات سرویس های بهداشتی خوابگاه فرزانگان 1 و همچنین تعمیر و بازسازی سیستم گرمایشی خوابگاه های فرزانگان 1، 2 و 3 با خریداری و نصب 3 دستگاه دیگ عظیم به این علت که دیگ های سیستم گرمایشی این خوابگاه ها به دلیل پوسیدگی و فرسودگی کاملا از مدار خارج شده بودند و چاره ای جز جایگزین کردن دیگ های جدید به جای آن ها نبود، از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته در ماه های اخیر است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در ادامه با اشاره به عایق کاری پشت بام خوابگاه های دانشجویی فرزانگان 1، 2 و 3 گفت: هزینه این تعمیرات از کمک های نقدی خیران و مساعدت صندوق رفاه دانشجویان تامین شده است.

وی ادامه داد: ساخت و راه اندازی گیت ورودی برای این 3 خوابگاه دانشجویی، نصب سقف کاذب در راهرو های خوابگاه ها، ساخت پله های اضطراری و همچنین ساخت و راه اندازی بوفه در حیاط مشترک خوابگاه ها از دیگر برنامه هایی است که با دستور مساعد رئیس دانشگاه و اهتمام معاون اداری اقتصادی و دفتر فنی و خدمات دانشگاه به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

دکایی در سرانجام از رئیس و اعضای هیات رئیسه و همچنین خیران نیک اندیشی که با مساعدت اقتصادی اداره امور دانشجویی را در خدمت رسانی هرچه بیشتر به دانشجویان کمک می رسانند، تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 1518

به "بازسازی و نوسازی خوابگاه های دانشگاه بوعلی سینا به یاری خیران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و نوسازی خوابگاه های دانشگاه بوعلی سینا به یاری خیران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید