تدوین نظام ارزیابی و رتبه بندی پیغام رسان های بومی

به گزارش مجله کوروش بزرگ، دکتر حامد منکرسی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به افزایش کاربران پیغام رسان های بومی گفت: در حال حاضر به صورت ماهانه در سه پیغام رسان شاهد حضور بیش از 35 میلیون کاربر فعال هستیم که آمار قابل توجه ای است و اگر پیغام رسان های دیگر را هم به این آمار اضافه کنیم به بیش از 40 میلیون کاربر فعال ماهانه می رسیم که نشان می دهد کاربران و مردم به این پیغام رسان اعتماد کردند و فعالیت خودشان را در پیغام رسان های داخلی انجام می دهند.

تدوین نظام ارزیابی و رتبه بندی پیغام رسان های بومی

وی در مورد ارتقای سرویس دهی پیغام رسان های بومی گفت: به منظور آنالیز سرویس دهی پیغام رسان های بومی به صورت هفتگی ارزیابی های متعددی از پیغامرسان های بومی انجام می گردد و جلسات مشترکی با پیغام رسان های بومی داریم و شکایاتی که به دست ما می رسد آنالیز می گردد و به پیغام رسان ها منتقل می گردد. ما برای ارتقای کیفیت خدمات پیغامرسان های بومی شاخص هایی را تعریف نموده ایم.

منکرسی در ادامه با اشاره به اینکه بعضی پیغام رسان ها با توجه به توانایی فنی و تیم فنی قوی مسائلشان را سریع رفع می نمایند و بعضی پیغام رسان ها کندتر مسائل را رفع می نمایند اضافه کرد: به منظور رصد دائمی پیغام رسان های بومی و اعلام کیفیتشان به مردم در حال تدوین یک نظام ارزیابی و رتبه بندی پیغام رسان های بومی هستیم تا به صورت دائمی پیغام رسان ها رصد گردد.

وی اضافه کرد: در این طرح اعلام می کنیم که هر پیغام رسان در چه سطحی از کیفیت قرار گرفته است. این موضوع انگیزه ای برای پیغام رسان ها می گردد تا کیفیت خدماتشان را افزایش دهند و بعلاوه یک اطلاع دقیق و معتبر برای کاربر به وجود آید تا بتوانند پیغام رسان موردنظرش را انتخاب کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 تیر 1402 بروزرسانی: 6 تیر 1402 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2316

به "تدوین نظام ارزیابی و رتبه بندی پیغام رسان های بومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین نظام ارزیابی و رتبه بندی پیغام رسان های بومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید