توسعه ظرفیت ها و فضاهای گردشگری شهرستان دیلم ضروری است

به گزارش مجله کوروش بزرگ، به گزارش خبرنگاران، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر عصر شنبه در بازدید از ساحل شهرستان دیلم در جمع مسئولین کمیته های خدمات سفر این شهرستان گفت: توسعه ظرفیت ها و فضاهای گردشگری شهرستان دیلم باید در دستور کار قرار گیرد.

توسعه ظرفیت ها و فضاهای گردشگری شهرستان دیلم ضروری است

عبدالرضا بشیری افزود: توسعه فضاهای گردشگری باعث حضور بیشتر مسافران و رونق اقتصاد و کسب و کار در شهرستان می شود که شناسایی بیشتر اماکن و ظرفیت های گردشگری را در شهرستان دو برابر می کند.

فرماندار دیلم در این بازدید گفت: شهرستان دیلم دروازه شمال استان بوشهراست و با توجه به اینکه این شهرستان از شمال استان بوشهر را با استان های مختلفی متصل می کند قطعاً حضور گردشگران و مهمانان چشمگیر است.

عبدالامیر قاسمی با اشاره به اینکه غیر از خدمات رسانی به مهمانان نوروزی برخورد مناسب نیز در ارتباط با گردشگران ضروری است افزود: برخوردها و ارتباط مناسب در کنار خدمات رسانی مطلوب می تواند خاطرات خوبی را برای همه گردشگران از شهرستان واستان ما به همراه داشته باشد و آنها با خاطرات خوب از شهر و استان ما سفر کنند.

معاون عمرانی فرماندار دیلم ضمن اشاره به همراهی و همکاری همه جانبه دستگاه های خدمات سفر در دیلم گفت: هدف از این بازدیدها و نشست ها رفع مسائل و نواقص و خدمات دهی مطلوب برای مسافرانی است که شهرستان دیلم را برای گذراندن تعطیلات و گردشگری انتخاب کرده اند.

محمد طاهرنیا ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی کمیته های خدمات سفر در شهرستان دیلم افزود: استفاده از تمام ظرفیت ها برای رضایت گردشگران در شهرستان در دستور کار قرار گرفته است و سعی و تلاش ما بر این است که با توجه به شرایط جوی هوا در چند روز آینده تمهیدات لازم و آمادگی کامل درجهت رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی را داشته باشیم.

زهره محنایی مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی خدمات سفر گفت: بازدید مدیرکل اتباع خارجی استانداری بوشهر با همراهی مسئولان شهرستان و مسئولین کمیته های 13 گانه خدمات سفر شهرستان دیلم از خدمات رسانی و بررسی وضعیت ساماندهی ساحل و حضور مهمانان نوروزی انجام شد.

وی افزود: در این برنامه از خدمات رسانی پرسنل نیروی انتظامی، خدمات شهری و شهرداری، ایستگاه سلامت نوروزی ساحل، هیئت قایقرانی ساحل، موتورسواران کنار ساحل بازدید و بررسی نواقص در دستور کار مسئولان قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه این بازدید مدیرکل اتباع خارجی استانداری، فرماندار و سایر مسئولان با حضور رئیس جمعیت هلال احمر در دو کمپ ایستگاه سلامت هلال احمر در یادمان شهیدان مرتضی زورقی و مبارک زورقی حضور پیدا کردند و با اهدا هدایا از زحمات این عزیزان تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 165

به "توسعه ظرفیت ها و فضاهای گردشگری شهرستان دیلم ضروری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه ظرفیت ها و فضاهای گردشگری شهرستان دیلم ضروری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید