جود لا در سریال جدید سازندگان چرنوبیل

به گزارش مجله کوروش بزرگ، آی سینما: بعد از موفقیت سریال چرنوبیل، شبکه های اچ بی او و اسکای بار دیگر در یک همکاری مشترک مینی سریال روز سوم را فراوری می نمایند. جود لا ستاره انگلیسی در این مجموعه شش قسمتی که اولین سریال اختصاصی استودیو اسکای است، نقش اصلی را بازی خواهد نمود.

جود لا در سریال جدید سازندگان چرنوبیل

جود لا در این سریال نقش سم را بازی می نماید، مردی که بعد از کشیده شدن به جزیره ای مرموز در ساحل بریتانیا وارد دنیای عجیب ساکنان جزیره می گردد که از سرزمین اصلی جدا افتاده اند و آیین های عجیب آنها سم را آزار می دهد. او که از آسیبی روانی در گذشته رنج می برد، در مرز میان واقعیت و فانتزی وارد رقابتی نابرابر با ساکنان جزیره می گردد.

شبکه اسکای همراه با کمپانی پلن بی، پانچ درانک اینترنشنال و دنیس کلی سازنده سریال اتوپیا این سریال جدید را تهیه می نمایند. مارک ماندن سازنده گنجینه ملی کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

فراوری سریال روز سوم از ماه آینده میلادی شروع می گردد و زمان پخش آن سال 2020 اعلام شده و شبکه اچ بی او در آمریکا این سریال رو روی آنتن می فرستد.

جود لا پیش از این در سریال پاپ جوان به کارگردانی پائولو سورنتینو محصول مشترک اچ بی او و اسکای بازی نموده بود و در دنباله این سریال با عنوان پاپ جدید نیز مقابل دوربین می رود.

9417

منبع: آی سینما
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 218

به "جود لا در سریال جدید سازندگان چرنوبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جود لا در سریال جدید سازندگان چرنوبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید