دنیرو درنقش آقای طبیعی، خبر نو از قرارداد بازیگر پدرخوانده

به گزارش مجله کوروش بزرگ، رابرت دنیرو جدیدترین قراردادش را برای بازی و تهیه کنندگی سریال آقای طبیعی امضا کرد.

دنیرو درنقش آقای طبیعی، خبر نو از قرارداد بازیگر پدرخوانده

به گزارش خبرنگاران، با توجه به اخبار منتشر شده اخیرا رابرت دنیرو که هنرپیشه شناخته شده و مطرح هالیوود است علاقمند به حضور در دنیای سریال شده و در تازهترین خبری که از فعالیت های دنیرو منتشر شده، ظاهرا قرارداد همکاری و تهیه کنندگی سریال آقای طبیعی را امضاء نموده است.

آنطور که از داستان سریال معین است آقای طبیعی سریالی درام جنایی است که رابرت دنیرو علاوه بر ایفای نقش اصلی در این سریال تهیه کنندگی آن را نیز به عهده گرفته تا به این ترتیب دومین سریال تلویزیون ماه های اخیرش را هم کلید زده باشد.

لوییس بارون یا همان آقای طبیعی تازه از یک دوره طولانی مدت حبس آزاد شده و براهی همراهی با خانواده و بعلاوه دستیابی به ثروتی هنگفت برنامه ریزی نموده و برای رسیدن به این اهداف با حوادث متفاوتی روبرو خواهد شد.

  • تایتانیک در 25 سالگی بازآفرینی می گردد
  • اولین انفجار هسته ای تاریخ بدون جلوه های کامپیوتری در اوپنهایمر

لازم به یاداوری است که دنیرو اواسط پاییز بود که با امضاء قرارداد سریال روز صفر که کمپانی نتفلیکس فراوری کننده آن است در صدر اخبار قرار داشت و منتقدان در این زمینه می گویند با توجه به امضاء قرارداد آقای طبیعی هرکدام از پروژه ها که زودتر تمام گردد به عنوان اولین سریال تازه از قراردادهای تازه دنیرو به دنیای هنر معرفی خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2231

به "دنیرو درنقش آقای طبیعی، خبر نو از قرارداد بازیگر پدرخوانده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیرو درنقش آقای طبیعی، خبر نو از قرارداد بازیگر پدرخوانده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید