دکوراسیونی مدرن با ترکیب رنگ خاکستری و صورتی

به گزارش مجله کوروش بزرگ، ایده های طراحی دکوراسیون مدرن, ترکیب رنگ های متنوعی را معرفی میکند که از نظر زمانی محدودیتی در اجرای آنها وجود ندارد. الگوهای رنگی که شامل سایه های رنگی بسیار شیک و زیبا هستند سالیان سال جذابیت خود را حفظ کرده و از مد نمی فرایند. ترکیب رنگ های مشخص پیوسته مورد توجه افراد بسیاری قرار میگیرند و نمایی کلاسیک در فضای مورد نظر ایجاد میکنند, به همین دلیل این ترکیب ها جزء الگوهای رنگی مدرن محسوب میشوند.

دکوراسیونی مدرن با ترکیب رنگ خاکستری و صورتی

مهمترین فاکتور قبل از طراحی دکوراسیون منزل انتخاب رنگ مناسب است. افراد با توجه به سلیقه خود و دکوراسیونی که مد نظر دارند ترکیب رنگی دلخواه ر ا انتخاب مینمایند. برخی از رنگ ها وقتی در کنار هم قرار میگیرند دکوراسیونی بی نظیر ایجاد میکنند که مورد علاقه سایر افراد قرار میگیرد. ترکیب رنگی خاکستری و صورتی یکی از ترکیب هایی ست که استفاده از آن در دکوراسیون قسمت های مختلف منزل فضایی متفاوت و خاص به وجود آورده و از نظر زیباشناسی نمایی بی نظیر به نمایش میگذارد.

دکوراسیون مکانی که با سایه های زیبای خاکستری و تن های مختلف صورتی روشن و نرم طراحی میشود ظاهری مدرن و دلپذیر دارد, خصوصاً اگر اجزای دکوراتیو سفید و مشکی در این مکان ها قرار بگیرند. الگوی رنگ صورتی و خاکستری برای هر نوع اتاق و هر نوع مدل دکوراسیون ایده آل است. طراحی اتاق با این ترکیب رنگ های جذاب, راحت, دراماتیک و هیجان انگیز بسیار آسان است.

ترکیب رنگ های خاکستری و صورتی با رنگ های سفید و مشکی یک الگوی رنگ مدرن و مناسب برای طراحی داخلی ایجاد میکند. رنگ صورتی سمبل زنانگی ست و خاکستری حسی مردانه به فضای اتاق می افزاید. رنگ خاکستری ترکیب شده با سایه های صورتی کمرنگ و روشن برای طراحی دکوراسیون منزل با سلیقه مردانه و زنانه سازگار است.

در الگوی رنگ خاکستری و صورتی میتوانید با اضافه نمودن رنگ سفید فضای دکوراسیون را نرم تر و روشن تر جلوه دهید و اگر خواهان فضایی تیره تر هستید میتوانید به دکوراسیون رنگ سیاه اضافه کنید. اگر در خانه شما مرد حضور دارد بهتر است رنگ صورتی را به میزان کمتری نسبت به خاکستری در دکور خانه خود اعمال کنید. برای اینکار بهتر است از سفید و خاکستری روشن برای اجزای سطح اتاق استفاده کنید سپس سایه های رنگ صورتی را به میزان محدود تنها در یکسری المان ها به کار ببرید. انجام اینکار فضایی رمانتیک ایجاد میکند و حضور در آن باعث کسالت و خستگی نمیشود.

رنگ آمیزی دیوار و یا کاغذ دیواری به رنگ خاکستری روشن و اکسسوری ها به رنگ صورتی نمایی جذاب, رمانتیک و آرام بخش ایجاد میکنند. رنگ خاکستری روشن وقتی با رنگ کمرنگ و ملایم صورتی ترکیب شود برای هر نوع دکوراسیونی مناسب است به خصوص اگر برای اتاق خواب بچه ها مورد استفاده قرار گیرد بسیار زیبا و دوست داشتنی به نظر می آید.

خاکستری تیره به ترکیب خاکستری و صورتی ظرافت و پیچیدگی میبخشد و سایه های پر رنگ صورتی انرژی و حسی خوشبینانه به تزئین داخلی فضای مدرن می افزایند. افزودن رنگ سفید نیز به این ترکیب دکوراسیون را روشن تر میکند. در مقابل افزودن رنگ سیاه این ترکیب را متعادل میکند و ظاهری شیک و مدرن به نمایش میگذارد.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 28 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 612

به "دکوراسیونی مدرن با ترکیب رنگ خاکستری و صورتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیونی مدرن با ترکیب رنگ خاکستری و صورتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید