سفر به لنکاوی با کودکان

به گزارش مجله کوروش بزرگ، کسانی که با خانواده خود با تور لنکاوی همراه شده‌اند، نباید نگران این باشند که حوصله کودکان آن‌ها سر خواهد رفت. در این مقاله شما را با جاذبه‌هایی از لنکاوی آشنا خواهیم کرد که بسیار سرگرم کننده هستند.

سفر به لنکاوی با کودکان

گالری هنر در بهشت لنکاوی

این گالری در روستای اورینتال قرار گرفته و بزرگترین موزه سه بعدی با بیش از 100 نقاشی سه بعدی در محیطی به مساحت 21000 متر مربع ساخته شده است. گرچه من خیلی به هنر علاقه ندارم اما این گالری برایم جالب بود. بچه هایم کلی لذت بردند و کنار همه نقاشی‌ها عکس گرفتند.

روستای اورینتال لنکاوی

روستای اورینتال لنکاوی یکی از بهترین جاذبه‌های تور لنکاوی می‌باشد که در واقع یک مجتمع خرید در فضای باز است که انواع سوغاتی‌ها، پوشاک، گالری، غذا و سرگرمی را در اختیار شما و کودکانتان قرار می‌دهد. در اینجا می توانید سوار بر توپ‌هایی بشوید که روی آب می چرخند و بچه ها می‌توانند از زیپ لاین هایی که از بالای استخر می گذرند لذت ببرند و یا اگر فقط برای تله کابین به اینجا آمدید می‌توانید یک روز کامل را در این مکان سپری نمایید.

پل هوایی لنکاوی

پل هوایی، یک پل منحنی عابر پیاده به طول 125 متر می‌باشد که در ارتفاع 660 متری از سطح دریا قرار گرفته که در حقیقت این پل طولانی ترین پل منحنی دنیا می‌باشد که از طریق آخرین ایستگاه تله کابین قابل دسترسی می‌باشد.

تله کابین لنکاوی

تله کابین لنکاوی که به اسکای کب هم معروف می‌باشد از بهترین جاذبه‌های تور لنکاوی برای خانواده شما خواهد بود چرا که پرشیب‌ترین تله کابین دنیا است و طولانی ترین مسیر را در میان خطوط تله کابین های تک کابلی دارد. برای این که حس ماجراجویی را تجربه کنید مسیر سفر خود را از روستای اورینتال در تلوک بوراو شروع کرده و بدون توقف در ایستگاه های بین راه مستقیم به سمت قله گونونگ ماچینچانگ حرکت کنید.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 605

به "سفر به لنکاوی با کودکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به لنکاوی با کودکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید