صدور 41 فقره موافقت اصولی برای ایجاد تأسیسات گردشگری در آذربایجان غربی

به گزارش مجله کوروش بزرگ، سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی از صدور 41 فقره موافقت اصولی در آذربایجان غربی برای ایجاد تأسیسات گردشگری در نیمه اول سال 98 اطلاع داد.

صدور 41 فقره موافقت اصولی برای ایجاد تأسیسات گردشگری در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی، محمد عبدلی با اشاره به این که این موافقت ها با پیش بینی حجم سرمایه گذاری 3760 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی و در قالب احداث مجتمع های گردشگری، هتل، مهمان پذیر، بوم گردی، هتل آپارتمان، سفره خانه سنتی است، افزد: در صورت ایجاد و تکمیل این پروژه ها، زمینه اشتغال برای 972 نفر در سطح استان فراهم خواهد شد.

او گفت: در حال حاضر هفت طرح گردشگری در کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری از محل تسهیلات معرفی شده است. یک طرح پیروز به اخذ تسهیلات به مبلغ 10 میلیارد ریال شده احرای این طرح منجر به اشتغال 15 نفر می گردد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی اضافه کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان از محل صندوق توسعه ملی تعداد چهار طرح، با مبلغ 401 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی نموده که در صورت اخذ آن زمینه اشتغال 250 نفر فراهم می گردد.

او همچنین از صدور دو مجوز برای بخش خصوصی به ارزش سرمایه گذاری به مبلغ 25 میلیارد ریال که زمینه اشتغال 12 نفر را فراهم آورده است، اطلاع داد.

عبدلی اضافه کرد: سال جاری برای ساماندهی سواحل دریاچه ارومیه تعداد 30 فقره دوش های سیار و سرویس های بهداشتی به صورت پورتابل در سواحل کاظم داشی ارومیه نصب شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 310

به "صدور 41 فقره موافقت اصولی برای ایجاد تأسیسات گردشگری در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 41 فقره موافقت اصولی برای ایجاد تأسیسات گردشگری در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید