قدم جدید ویوو برای ساخت تلفن هوشمند بدون حاشیه

به گزارش مجله کوروش بزرگ، شرکت ویوو با انتشار تصویری تبلیغاتی از گوشی NEX 3، طراحی منحصر به فرد صفحه نمایش آن را فاش کرد.

قدم جدید ویوو برای ساخت تلفن هوشمند بدون حاشیه

به گزارش خبرنگار ، شرکت ویوو به صورت رسمی در تاریخ 16 سپتامبر از NEX 3 رونمایی می نماید. این شرکت چینی تبلیغات زیادی برای پرچمدار جدید خود انجام داده و حال بر اساس صحبت های لی شیانگ، مدیر محصول این مدل،، ظاهرا NEX 3 قرار است دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه 99.6 درصد باشد. وی اطلاعات جالبی در خصوص گوشی جدید ویوو در Weibo به اشتراک گذاشت و اضافه نمود: این شرکت با استفاده از روش محاسبه استاندارد صنعت، به این درصد رسیده است.

صفحه نمایش منحصر به فرد NEX 3

به گفته وی، او فکر می نماید که حتی اگر روش های مختلفی نیز استفاده گردد، NEX 3 هنوز هم بالاترین نسبت صفحه نمایش به بدنه را خواهد داشت؛ این در حالی است که دومین تلفن هوشمند در فهرست درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه، در فاصله نسبتا زیادی با آن واقع شده است. انتها، وی اضافه نمود که بسیار احتمال دارد هیچ کدام از رقیبان نتوانند در شش ماه آینده به این درصد دست پیدا نمایند؛ بنابراین به نظر می رسد، دقیقاً مانند پیشینیان این خط فراوری، گوشی NEX 3 به شکلی درست، پیشگامانه خواهد بود.

تصویر بالا تبلیغ جدیدی است که لی شیانگ به همراه پست خود به اشتراک گذاشت. همانطور که مشاهده می کنید، حاشیه های جانبی عملا وجود ندارند و این در حالی است که حاشیه های قسمت بالا و پایین فوق العاده نازک هستند.

با توجه به اطلاعات فاش شده در گذشته، شایعات و تیزرها، NEX 3 باید از یک صفحه نمایش آمولد 6.89 اینچی با سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر آن استفاده کند. درون این گوشی یک تراشه +Snapdragon 855 وجود دارد که از طریق 12 گیگابایت رم و حداکثر حافظه داخلی 512 گیگابایتی همراهی می گردد. باتری 4500 میلی آمپری این گوشی نیز با شارژ سریع 44 واتی شارژ می گردد.

دوربین استفاده شده در این دستگاه سه گانه بوده و از سه بخش مختلف 64+13+13 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین سلفی دوگانه این دستگاه که از مکانیزم پاپ آپ استفاده می نماید نیز کیفیتی برابر 16 مگاپیکسل دارد. در آخر نیز باید به این مسئله اشاره کنیم که سیستم عامل استفاده شده در این گوشی ویوو اندروید 9 پای است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 368

به "قدم جدید ویوو برای ساخت تلفن هوشمند بدون حاشیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدم جدید ویوو برای ساخت تلفن هوشمند بدون حاشیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید