ویندوز 11 رمز های وای فای را نمایش می دهد!

به گزارش مجله کوروش بزرگ، ویندوز 11 بیش از دو سال است که عرضه شده است. این سیستم عامل که بسیار پیروز بوده است، بسیاری از ویژگی های ما را از گوشی های هوشمند به رایانه هایمان آورده است.

ویندوز 11 رمز های وای فای را نمایش می دهد!

به گزارش خبرآنلاین، مایکروسافت در حال حاضر در حال آزمایش ویژگی نوی در Windows 11 Insider Preview است که به کاربران این امکان را می دهد تا رمز های عبور وای فای خود را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارند و در نهایت می توانید تمام رمز های عبور ذخیره شده وای فای خود را در آخرین پیش نمایش ویندوز 11 مشاهده کنید.

ویندوز 11 دارای تعداد زیادی از ویژگی های کاربر پسند است. با این حال، یکی از آن ها شبکه های وای فای و گذرواژه های ذخیره شده را نمایش نمی داد. خوشبختانه این شرایط در حال تغییر است. مایکروسافت بیلد نو پیش نمایش اینسایدر ویندوز 11 را راه اندازی نموده است که ویژگی ای را معرفی می نماید که به کاربران امکان می دهد تمام رمز های عبور ذخیره شده وای فای خود را مشاهده نمایند.

پیش از این، کاربران مجبور بودند از یک ابزار شخص ثالث استفاده نمایند یا در رجیستری جستجو نمایند تا رمز عبور وای فای خود را پیدا نمایند. با استفاده از این ویژگی نو، در صورت احتیاج به اشتراک گذاری گذرواژه های وای فای خود یا فراموش کردن آنها، راه بازگرداندن آن ها بسیار ساده تر شده است. به زودی کاربران با انجام مراحل بسیار ساده می توانند پسورد های وای فای خود را مشاهده نمایند.

برای مشاهده رمز های عبور ذخیره شده Wi-Fi خود، برنامه تنظیمات را باز کنید و به شبکه و اینترنت > Wi-Fi بروید. در بخش مدیریت شبکه های شناخته شده، لیستی از تمام شبکه های وای فای که رایانه شما در گذشته به آن ها متصل بوده است را مشاهده خواهید کرد. برای مشاهده رمز عبور یک شبکه، آن را انتخاب نموده و سپس روی دکمه View Wi-Fi امنیتی کلیک کنید. رمز عبور به صورت متن ساده نمایش داده می گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 8 خرداد 1402 بروزرسانی: 8 خرداد 1402 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 2303

به "ویندوز 11 رمز های وای فای را نمایش می دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویندوز 11 رمز های وای فای را نمایش می دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید