گوشی نوکیا پیور ویو9 با رنگ جدید در راه است

به گزارش مجله کوروش بزرگ، شرکت نوکیا وعده داده که به زودی گوشی پیور ویو9 را با رنگی جدید رونمایی خواهد نمود. این روزها شرکت های مخلف فراوری نماینده تلفن همره به شدت برای فراوری گوشی هایی با رنگبندی های متفاوت با یکدیگر رقابت می نمایند.

گوشی نوکیا پیور ویو9 با رنگ جدید در راه است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در ماه فوریه شرکت نوکیا یک گزینه رنگی جدید به نام آبی نیمه شب را رونمایی کرد اما اکنون نوکیا اعلام نمودهه یک رنگ جدید خاکستری را نیز ارائه خواهد نمود.

در دیگر خبرهای مرتبط با نوکیا نیز اعلام شده که به زودی شاهد یک به روز رسانی نرم افزاری برای حل مسائل مرتبط با قابلیت اسکنر خواهیم بود. پیش از این بعضی از کاربران نوکیا اعلام نموده بودند که قابلیت اسکنر اثر انگشت در پیور ویو9 بسیار ضعیف عمل می نماید.

برای بعضی از کاربران اسکنر بسیار ضعیف بود و با یک بروزرسانی نرم افزاری روند آن بسیار سریعتر شد اما همچنان از دید بعضی از افراد ضعیف عمل می کرد اکنون وعده داده شده که این مشکل حل می گردد. این اطلاعات از توییتر مدیراجرایی شرکت اچ ام دی مطرح شده که اعلام نموده مسائل مرتبط با اسکنر درون صفحه نمایش را حل خواهند کرد. به نظر می رسد این مشکل به واسطه یک پچ امنیتی قابل حل است.

منبع: انتخاب
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 231

به "گوشی نوکیا پیور ویو9 با رنگ جدید در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی نوکیا پیور ویو9 با رنگ جدید در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید