اجرای آموزش های پیشگیرانه و بهداشتی در مراکز گردشگری اردبیل

به گزارش مجله کوروش بزرگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از انجام آموزش های پیشگیرانه و بهداشتی به منظور مبارزه با شیوع بیماری کووید 19 در مراکز گردشگری استان اردبیل اطلاع داد.

اجرای آموزش های پیشگیرانه و بهداشتی در مراکز گردشگری اردبیل

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نادر فلاحی ظهر امروز 15 اسفند ماه 98، بیان داشت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19 و با هماهنگی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل آموزش های پیشگیرانه و بهداشتی در این خصوص در مراکز گردشگری استان اردبیل انجام می گیرد.

او با اشاره به فعال نبودن مراکز گردشگری استان اردبیل به دنبال شیوع این بیماری در کشور، ادامه داد: سعی ما ارتقای سطح کیفی خدمات در مراکز گردشگری به ویژه از جنبه های بهداشتی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت:این اقدامات و فعالیت های آموزشی در ماه های گذشته نیز انجام می گرفت اما در روزهای آینده با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

فلاحی اضافه نمود: همچنین مرکز خدمات الکترونیک اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل جهت کاهش مراجعات راه اندازی شده است که خدمات مربوطه را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: bigkurosh.ir شناسه مطلب: 883

به "اجرای آموزش های پیشگیرانه و بهداشتی در مراکز گردشگری اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای آموزش های پیشگیرانه و بهداشتی در مراکز گردشگری اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید